Re: dla zmotoryzowanych

From: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: dla zmotoryzowanych
Date: Sat, 22 Jan 2000 23:58:24 +0100

Witam !
Witaj Konradzie, kope lat ! :)

piszesz :

> Na stacji benzynowej "BP" w Lodzi przy al. Wlokniarzy spostrzeglem dzis
> umieszczony w widocznym miejscu znak inwalidzki z podpisem informujacym, ze
> trzykrotnym sygnalem klaksonu mozna przywolac obsluge, aby nie wysiadajac z
> auta zatankowac paliwo. Podobno takie znaki sa od kilku dni na wszystkich
> stacjach "BP" w Lodzi (a moze nie tylko w Lodzi?). Sprawdzilem, ze system
> rzeczywiscie dziala - nie tylko tankuja ale rowniez pobieraja naleznasc
> (mozna placic karta), a nawet - jesli sie tylko poprosi - myja przednia
> szybe i reflektory oraz sprawdzaja cisnienie w oponach!

Piszesz o czyms z czym tez zetknalem sie w Zgierzu na stacji
przy drodze wylotowej na Piatek (kolo jednestki wojskowej) to tez BP i
to dopiero co bo daw tygodnie temu musialem jeszcze prosic inncyh
kierowcow by przywolali pracownika stacji. Kultura ze hej az sie chce do
nich jechac zatankowac :) Hm, male halo, pracownikiem stacji byla
kobitka . Glupio mi sie jakos zrobilo ze babeczka musi mnie obslugiwac.
Bo rozumiem, mycie szybek przez nie , w takich specjalnych ;) myjniach,
to moze i atrakcyjne, dla poniektorych, bywa. :)

> Czegos takiego jeszcze nie doswiadczylem nigdy na zadnej stacji wiec spiesze
> z radoscia poinformowac wszystkich, ktorym to "odkrycie" moze sie przydac.

W Czechoslowacji to bylo jeszcze za ...
Od dystybutora wyprowadzony byl, na wysokosci szyby kierowcy odpowiedni
przycisk. Dryn, dryn i pan pepiczek wychodzil. :)

pozdrawiam
A.A.