Re: dlaczego niektórzy ludzie boją się psychologów?

Data: 2000-01-29 10:03:48
Temat: Re: dlaczego niektórzy ludzie boją się psychologów?
Od: "VAL" <v...@r...pl>

Jest to normalna reakcja na stereotyp psychologa, aura tajemniczosci,
podsycana przez niektorych psychologow.
Ja zastanowil bym sie dlaczego mnie wkurzaja normalne zachowania
ludzi. To ty jestes psychologiem. Jezeli mnie cos czepia to znaczy, ze
problem lezy gdzies w mojej psychice, glownie
Pozdrawiam Val.

Marta napisał(a) w wiadomości: <86samd$6cj$1@main.amu.edu.pl>...