Re: dlaczego niektórzy ludzie boją się psychologów?

Data: 2000-01-29 10:12:33
Temat: Re: dlaczego niektórzy ludzie boją się psychologów?
Od: "VAL" <v...@r...pl>

Uwazam, ze wystarczy sie z tym pogodzic, ze ludzie maja prawo do
swoich zachowan i przestaje to juz irytowac. Jest to tylko domysl,
ale moze jest w Twoim zachowaniu cos co powoduje obawy Twoich
znajomych.Sam fakt nabywania wiedzy o psychice powoduje zmiany
w zachowaniu a ciagla praca z ludzmi i ich problemami takze zmienia
nasz oglad swiata. To wszystko powoduje, ze otoczenie, ktore " stoi
w miejscu" oddala sie od Ciebie, ale to Ty jestes w ruchu.
Traktuj moja wypowiedz jako moje prywatne zdanie.
pozdrawiam Val.