Re: dlaczego smierdzi w lazience?

Data: 2005-02-08 10:15:59
Temat: Re: dlaczego smierdzi w lazience?
Od: spp <s...@o...pl>

Dnia Tue, 8 Feb 2005 10:00:56 +0100, Sierp napisał(a):

> czekam jeszcze na komentarze, czy tak wlasnie powinienem zrobic
> czy tez zostawic syfon i kombinowac w inny sposob

1. Wywal syfon, niepotrzebnie wprowadzasz dodatkowy element który:
a. zwiększa opory wypływu z pralki
b. może być przyczyną awarii lub będzie wymagał okresowych
przeglądów lub napraw;

2. Podnieś odpływ o ok. 40 cm wkładając króciec zakończony
kolankiem, w to włóż gumową redukcję - do nabycia w każdym sklepie,
w gumową redukcję - wciścij głęboko wąż - teoretycznie wystarczy
włożyć tylko samą końcówkę, ale radzę tak z 15 cm :)
Kolanko jet potrzebne po to, abyś nie wprowadzał węża odpływowego
pralki pionowo od góry - chyba, że zastosujesz dodatkowe mocowanie
do ściany - chodzi o to , aby w przyszłości się nie załamał i
uniemożliwił odpływ.

3. zadbaj o to, aby wąż tak się ułożył, że najniższy punkt będzie
20-30 cm poniżej ujścia - wtedy automatycznie utworzy się syfon -
nie spotkałem jeszcze pralki o takim "wydmuchu", aby usuneła z niego
wodę.

4. Generalna zasada w kanalizacji - jak najprościej, unikać ostrych
łuków, niepotrzebnych łączeń, kątów prostych itp :)

Powodzenia

spp

--
spp