dlaczego smierdzi w lazience?

11. Data: 2005-02-08 09:00:56

Temat: Re: dlaczego smierdzi w lazience?
Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Feb 2005 09:57:50 +0100
Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> wrote:

> O wąż w ogóle. Skoro syfon "właściwy" nie działa, to trzeba zrobić
> syfon z węża po prostu. IIRC kiedyś w ogóle tak się pralki podłączało,
> bez żadnych nowoczesnych fanaberii ;)

jezeli ten syfon ma mi sie co 3 miesiace zatykac, to ja to chyba tak
wlasnie zrobie - podniose tylko odplyw o jakies 50cm, i wywale syfon

czekam jeszcze na komentarze, czy tak wlasnie powinienem zrobic
czy tez zostawic syfon i kombinowac w inny sposob

Sierp

PS. Pralka ma niby filtr na wyjsciu i wejsciu

12. Data: 2005-02-08 09:08:43

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
..
> [...] Pytanie pozakonkursowe - jak wsunac pralke pod blat?
> Przyszlo mi na mysl posmarowanie nozek olejem [...]

O ile nie masz _idealnie_ równej podłogi, to sobie raczej ten blat zdejmij -
pralkę będziesz musiał wypoziomować "na miejscu". W kwestii wstawiania -
rozumiem, że metodą na posągi z Wyspy Wielkanocnej nie wyjdzie, w takim
razie może na szmacie? Kawałek szmaty, niegrubej a mocnej, ciut szerszy od
pralki i długi na jakieś 2.5m, podkładasz pod pralkę, za tył i tak, żeby nad
pralką można było złapać, jedna osoba pcha pralkę, druga ciągnie (z
wyczuciem, żeby nie zjechała) za szmatę - potem trzeba tylko powyciągać
szmatę spod kolejnych nóżek, na tyle powinno się dać unieść. Tylko jak Ty to
wszystko popodłączasz?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

13. Data: 2005-02-08 09:15:57

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
..

> jezeli ten syfon ma mi sie co 3 miesiace zatykac, to ja to chyba
> tak
> wlasnie zrobie - podniose tylko odplyw o jakies 50cm, i wywale
> syfon

Możesz wywalić, acz bezpieczniej jakiś syfon dać. Możesz spróbować
kupić taki jak na obrazku (poszedł na priv), albo kupić
najprostszy sufon do zlewu i dopasować do niego od góry taką gumę
redukcyjną jak do podłączania syfonów do umywalek (tak, żeby cisno
siedziało).

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

14. Data: 2005-02-08 09:18:08

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> wrote in message

> W kwestii wstawiania -
> rozumiem, że metodą na posągi z Wyspy Wielkanocnej nie wyjdzie,

Czy ja mogę prosić o metodyczne zobrazowanie metody?

> Tylko jak Ty to wszystko popodłączasz?

Nie można mnożyc problemów, wepchnie, to się będzie martwił następną
rzeczą :-)

J.

15. Data: 2005-02-08 09:21:05

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Feb 2005 10:08:43 +0100

> O ile nie masz _idealnie_ równej podłogi, to sobie raczej ten blat
> zdejmij - pralkę będziesz musiał wypoziomować "na miejscu".

mam dosc rowna :-) blatu nie zdejme :-( to nie blat z drewna,
to jest blat z plytek, raczej na stale (i juz widze, ze nastepne
takie rozwiazanie bedzie bardziej dopracowane - jak wszystko co
aktualnie w moim pierwszym M jest zrobione)

> [...]
> - potem trzeba tylko powyciągać szmatę spod kolejnych nóżek, na tyle
> powinno się dać unieść. Tylko jak Ty to wszystko popodłączasz?

popodlaczam to ja to wczesniej, tylko problemem jest to, ze dostep
to ja mam tylko od przodu
moge dzis cyknac fotke lazienki i jutro wrzucic :-) wyszla niezle,
ale widze, ze tutaj moglem sie wykazac wieksza przewidywalnoscia
(ciekawe jak ja ja kiedys wyciagne :-)

Sierp

16. Data: 2005-02-08 09:22:52

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Feb 2005 10:15:57 +0100
"Ivan" <i...@p...onet.pl> wrote:

> Możesz wywalić, acz bezpieczniej jakiś syfon dać. Możesz spróbować
> kupić taki jak na obrazku (poszedł na priv)

poprosze na sierp malpa sierp kropka net
bo w adresie antyspam jest

Sierp

17. Data: 2005-02-08 09:31:29

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cua04k$b37$1@news.mch.sbs.de...
> [...]metodyczne zobrazowanie metody?[...]

Ale same posągi kojarzysz? Takie trochę podobne do pana Mżawki i
Największego Deszczowca? Biały człowiek nie rozumiał, jak się znalazły tam,
gdzie się znalazły, bo robione były ewidentnie gdzie indziej, a śladów
przenoszenia, turlania itp. nie zdradzały, zresztą tam zdaje się nie bardzo
możliwości techniczne po temu istnieją - więc ciekawość go żarła. Tubylcy
mieli legendę, że one same sobie szły na miejsce, w dodatku ślepe i dopiero
jak już stanęły, to przeglądały na oczy. Naturalnie biały człowiek jak
dorwał dobrą legendę, to musiał od razu zepsuć - no i wyjaśnił, że
pratubylcy te posągi przemieszczali... no, tak jak się przestawia pralkę
albo ciężką szafę, przechył na jedną stronę, siup łukiem do przodu, przechył
na drugą, siup łukiem... no wiesz. W sumie całkiem niezła imitacja chodu,
nie? A oczy im montowali na miescu, bo po drodze wypadały, a były z czegoś
dość kosztownego, więc szkoda było zgubić.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

18. Data: 2005-02-08 09:31:45

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wrote:

> zastanawiam sie wlasnie, dlaczego w lazience zaczelo smierdziec...
> Tz dlaczego to prawie na pewno wiem - z kanalizacji, tylko nie wiem..
> dlaczego ;-)

Bo nie dałeś syfonu. Syfon pełni rolę zaworu hydraulicznego odcinającego
kawałkiem wody - u Ciebie tego nie ma i łazienka robi za odpowietrzenie
kanalizacji.

Potrzebujesz tzw. syfon elastyczny który będzie wygięty w kształt litery U
tak, by zawsze stała w nim woda.
http://www.kusmet.com.pl/strony/a_rozne.htm (art 933)

_____
kanał\ ________
---| | / _____do pralki
| | | |
\-\__/-/<--lustro wody
\____/

Inna sprawa że masz źle poprowadzony wąż odpływowy - RTFM pralki ;-P

> Mam jeszcze w syfonie do umywalki wejscie na pralke (choc chyba
> trzeba cos dokupic? Bo jest inaczej zakonczone - tz dziura po
> prostu, aktualnie zakrecona) ale bylby maly klopot z doprowadzeniem
> weza odprowadzajacego wode z pralki, wiec traktuje to jako zupelna
> ostatecznosc.
W komplecie powinno być przejście zamiast zaślepki - ale odradzam -
piekielnie hałasuje przy spuszczaniu wody (mam pralkę w kuchni podłączoną
pod zlew)

> PS. Pytanie pozakonkursowe - jak wsunac pralke pod blat? Przyszlo
> mi na mysl posmarowanie nozek olejem (ale nie chce aby potem pralka
> jezdzila przez miesiac ;-) lub jakis sprytny maly wozek, ale tego
> nie mam.. ma ktos jakis patent? Z kazdej strony luz ok. 1-1,5cm
Elementary, my dear Watson. Kawałek filcu lub wykładziny podłogowej pod
nóźki - wsuwasz i wyszarpujesz lekko unosząc pralkę ;)

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

19. Data: 2005-02-08 09:45:04

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak wogoleto ten odplyw nie jest za nisko?? Myslalem ze min to jakies 40
cm nad posadzka :)

20. Data: 2005-02-08 09:47:08

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> (i juz widze, ze nastepne
> takie rozwiazanie bedzie bardziej dopracowane - jak wszystko co
> aktualnie w moim pierwszym M jest zrobione)

Nic nowego. Każde _następne_ lokum jest lepiej dopracowane od
poprzedniego ;)

--
P. Jankisz
trochę o rowerach: