dlaczego smierdzi w lazience?

51. Data: 2005-02-08 15:18:56

Temat: Re: dlaczego smierdzi w lazience?
Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Feb 2005 15:11:31 +0100
"JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> wrote:

> A na drewnianym kiju [drążku] od szczotki to się nie da jej tam
> wepchnąć?

jej znaczy pralki? jezeli tak, to ciezko by bylo ten kij potem wyjac
bez wyjmowania pralki :)

ale zadanie dalem.. ;-)

Sierp

52. Data: 2005-02-08 17:48:47

Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
..

> jej znaczy pralki? jezeli tak, to ciezko by bylo ten kij potem wyjac
> bez wyjmowania pralki :)

Podejrzewam że chodzi o kij który będzie w osi pralki i wzdłóż którego
będziesz wpychał wyżej wymienioną - musiałby być trochę grubszy niż
szczelina pod nią - masz wówczas styk z "podłożem" punktowy więc mniejsza
siła potrzebna a z wyciągnieciem też raczej nie powinno być trudno.
Tylko od razu pytanie czy podczas takiego wsuwania nie uszkodzi się coś
(lakier na krawedziach?)

> ale zadanie dalem.. ;-)
>
> Sierp

Adam

53. Data: 2005-02-08 19:58:39

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Głaszcz wrote:

> Podejrzewam że chodzi o kij który będzie w osi pralki i wzdłóż
> którego
> będziesz wpychał wyżej wymienioną

Rozważmy pralkę w kształcie kuli, poruszającą się ruchem
jednostajnie zmiennym...

Sorry, ale NMSP :-)))

J.

54. Data: 2005-02-08 20:23:56

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cuahd1$s85$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: JerzyN <N0,007,SPAM@megapolis.pl>
Było:
> Użytkownik "Michal Kwiatkowski" <m...@p...odspamiacz.com>
>
> A na drewnianym kiju [drążku] od szczotki to się nie da jej tam
> wepchnąć?

Bardzo dobry pomysł !

Weź dwa kije cieńsze niż prześwit pod pralką,
Unieś na nich pralkę, stosując dźwignię prostą.
Wjedź pod ten nieszczęsny blat z pralką jak tipi indiańskie (Amerykanie
używali tyczek przywiązanych do konia, mongołowie, tatarzy i inne ludy
koczownicze też sobie radzili bez koła)
Ty nie masz konia ale zasadę możesz wykorzystać ...

Był taki gość co chciał ziemię przesuwać byleby ktoś dał mu punkt podparcia
i porządny kij ;-)

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

55. Data: 2005-02-09 11:06:33

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl>
> Od: JerzyN <N0,007,SPAM@megapolis.pl>
>
> Bardzo dobry pomysł !
>
> Weź dwa kije cieńsze niż prześwit pod pralką,
[...]

Raczej myślałem o przetoczeniu, wepchnięciu na 2 kijach.
W sprzedaży bywają też małe wózki rolkowe, można na tym nawet ciężkie
szafy przestawiać.
--
Pozdrawiam, Jerzy

56. Data: 2005-02-09 11:17:22

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Feb 2005 12:06:33 +0100
"JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> wrote:

> Raczej myślałem o przetoczeniu, wepchnięciu na 2 kijach.
> W sprzedaży bywają też małe wózki rolkowe, można na tym nawet ciężkie
> szafy przestawiać.

zastanawialem sie nad tym - gdzie cos takiego mozna kupic?

Sierp

57. Data: 2005-02-09 11:24:00

Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
..

> zastanawialem sie nad tym - gdzie cos takiego mozna kupic?
>
> Sierp

Widziałem w Castoramie

Adam

58. Data: 2005-02-09 11:32:12

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zastanawialem sie nad tym - gdzie cos takiego mozna kupic?

Np. tutaj:
http://www.artom.com.pl/Ener/057.htm
lub w pawilonach rzemieślniczych.
--
Pozdrawiam, Jerzy

59. Data: 2005-02-09 11:42:56

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Feb 2005 12:24:00 +0100
Adam Głaszcz <a...@t...pl> wrote:

> Widziałem w Castoramie

to ostatnie juz pytanie - ile mniej wiecej kosztowaly?
(rzad wielkosci - nie wiem czy warto jechac :)

Sierp

60. Data: 2005-02-09 11:46:58

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
..

> to ostatnie juz pytanie - ile mniej wiecej kosztowaly?
> (rzad wielkosci - nie wiem czy warto jechac :)

Kilka zł/sztuka. Ale one aż tak płaskie nie są, maja ze 2cm, więc nie
wiem, czy Cię to urządzi.

J.

www.megamedia.pl - opinie
Jakie okna?