Re: do Adminów SBS-ów NW i MS

Data: 2006-07-23 17:29:34
Temat: Re: do Adminów SBS-ów NW i MS
Od: Dawid 'Grendel' Krysiak <n...@c...ty>

Dnia Sun, 23 Jul 2006 19:06:34 +0200, Jotte napisał(a):

> W wiadomości news:ea09t4$o42$1@nemesis.news.tpi.pl RomanO
> nowej i realizacja wymiany?
> Bez jaj, za to sie kasę bierze.

nie tylko wymian ramów ale także:

- projektowanie potrzeb szkoły w zakresie TI
- opieka nad sprzętem administracji
- prowadzenie zakupów w zakrsie TI i okolice (tonery, drukarki, faksy itd.)
- nadzór nad aplikacjami płacowymi/płatnik/mshab(przelewy)/arkusz
organizacyjny, SIO i inne aplikacje oświatowe
- serwisowanie komputerów
- nekrofilia (*)
- instalacja / reinstalacja wszelkiego oprogramowania
- nadzór nad treściami przesyłanymi przez łącze (w moim przypadku filtry
antypornograficzne na squidzie) celem ochrony przed niewłaściwymi treściami
- przyjazd z urlopu by odblokować program do przelewów, bo się komuś
dyskietki z kodami pomyliły
- projektowanie i tworzenie sieci lokalnych

to tylko skromny wycinek obowiązków "niepisanych i niepłaconych"
nauczycielom TI. Do tego cała masae rzeczy które tytułuję "przynieś,zanieś,
pozamiataj" czyli pomoc innym nauczycielom, bo 'ty szybciej piszesz'.

od tego roku wieszam na drzwiach pracowni kartkę "tu się prowadzi lekcję!
ZAKAZ WSTĘPU!"

--
Grendel
*) Nekrofilia komputerowa - termin który ukułem w tym tygodniu po tym jak