Re: do Adminów SBS-ów NW i MS

Data: 2006-07-23 23:07:36
Temat: Re: do Adminów SBS-ów NW i MS
Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

RomanO wrote:
> Oni nie są pełnoletni, i nie można im powierzyć odpowiedzilności za
> ciągość działania pracowni.
> "Kolega zablokował naukę kilkunastu innym, którzy w danym dniu pracuja na
> tym sprzęcie."
> Karanie owszem ale po fakcie -prawda?

Ależ tak (sam doszedłeś co mam na myśli, co potwierdzam w osobnym poście -
nie mówię o rzeczywistości :) ).

Jeśli uczeń usiądzie na krześle a to pod nim pęknie to sobie bierze inne a
tamto zabiera konserwator do naprawy - czemu z komputerami ma być inaczej?

A jeśli uczeń złośliwie weźmie nożyczki i przetnie kabel z prądem i z tego
powodu nie będzie światła w szkole, to też ktoś to musi naprawić (i chyba
nie nauczyciel?) a uczeń po fakcie zostaje ukarany (nie wiem jakie są
możliwości obciążenia ucznia kosztami ale to już inna bajka).

Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
jabber jid:m...@c...pl, gg:2532994
http://the.fork.pl