Re: do Adminów SBS-ów NW i MS

From: Dawid 'Grendel' Krysiak <n...@c...ty>
Newsgroups: pl.soc.edukacja,pl.soc.edukacja.szkola
Subject: Re: do Adminów SBS-ów NW i MS
Date: Mon, 24 Jul 2006 11:49:45 +0200
<e9ven8$jqh$1@atlantis.news.tpi.pl> <e9vuvl$dhk$1@news.dialog.net.pl>
<ea01tg$eaj$1@atlantis.news.tpi.pl> <ea064d$ig9$1@news.dialog.net.pl>
<ea09t4$o42$1@nemesis.news.tpi.pl> <ea0aah$lnc$1@news.dialog.net.pl>
<10koe0p4ym53r$.1rbnczx14c5yo.dlg@40tude.net>
<ea0ihc$t24$1@news.dialog.net.pl>
<1akp32t6g9cc2.hwu0qol0vi4c$.dlg@40tude.net>
<ea225n$eg$2@news.dialog.net.pl>
<1xqpuns0e9zet.19d2rqru5qh1f$.dlg@40tude.net>
<ea247h$22r$1@news.dialog.net.pl>

Dnia Mon, 24 Jul 2006 11:34:47 +0200, Jotte napisał(a):

> zaradczych - przecież matura to efekt kilku lat nauki. A może to właśnie
> zbytnie obciążąnie przez nią nauczycieli pracami nie należącymi do ich

cóż... przeprowadzi kolejną ankietę z której wyjdzie, że winni są
nauczyciele... to umie robić najlepiej...

> Poza tym - nie ma nauczycieli, którzy "tylko" prowadzą lekcje. Przygotowanie
> do lekcji, przygotowanie ćwiczeń, sprawdzanie prac itp. itd., wszystko o
> czym wiele razy już na różnorakich forach mówiono.

takie rzeczy to niech sobie robi nauczyciel w czasie wolnym (22:00-6:00)
w czasie 8 godzin pracy nauczyciel ma być do dyspozycji ;)

> Czasem jak byłem o coś szczególnie molestowany a nie chciało mi się gadać to
> ucinałem krótko: nie umiem, nie moja specjalność, nie moja dziedzina.

szkoła najczęściej nie rozumie koncepcji liderów zespołowych. W dobrze
zarządzanych firmach osoba ktora coś umie uczy innych jak to robić a nie
robi to za wszystkich.

--
Grendel