Re: drewno - olej

Data: 2012-04-01 20:33:16
Temat: Re: drewno - olej
Od: "kogutek" <s...@g...pl>

anhin <a...@g...pl> napisał(a):

> ).

> nie, nie będzie. Większość olejów kuchennych to oleje nieschnące
> -miesiącami będą lepkie i dadzą się wymyć byle detergentem, a nawet
> wypłukać deszczem. Możesz spróbować z olejem słonecznikowym (półschnąc
> y,
> co w praktyce oznacza że schnie baardzo długo) albo winogronowym (niby
> schnący, ale osobiście nie miałbym zaufania). Jeśli bardzo Ci zależy
> właśnie na olejowaniu drewna, kup w sklepach dla plastyków olej lniany,
> jest całkiem tani. Nie używaj spożywczego oleju lnianego, a już broń
> [...]
Warto być ostrożnym. Ale bycie zbyt ostrożnym to już paranoja. Czy zgłupiałeś
z tymi trującymi solami. Tego jest tak mało ze trzeba by zjeść z 10 kilo
pokostu żeby zaszkodziło. O ile ktoś przeżuje zjedzenie takiej ilości pokostu.
Nie je się ze stołu tylko z talerzy położonych na stole. No chyba że Ty taki
naturszczyk jesteś że nie jesz z talerzy bo farby do nich zawierają szkodliwe
i toksyczne związki chemiczne. A i jeszcze metale takie jak Kobalt.