Re: drożdżyca - ciągłe nawroty

Data: 2004-03-16 10:32:24
Temat: Re: drożdżyca - ciągłe nawroty
Od: "Iwona" <i...@W...pl>

Tashunko ( t...@T...pl ) napisał:
> Zastanawia mnie jedno - czy
> ktoś z Was próbował walczyć ze swoimi grzybkami stosując polecaną
> dietę, zioła itp???

Trzeba przyznać, że jest to walka z wiatrakami, ale chociaż na jakiś czas da
się zaleczyć. Niestety wraca przy byle okazji (osłabienie organizmu,
zarażenie od partnera, nie takie pożywienie itd.)

>Jakiś czas temu odstawiłam słodycze, mimochodem
> jakoś tak przestałam pić cole - raczej nieświadomie, tak jakoś
> wyszło - widzę rezultaty w postaci spadku wagi i lepszego samopoczucia
> i tyle.

iiiiiiiii bardzo dobrze. Organizm (ty także) tylko na tym zyskał;)))

>Nie wyobrażam sobie jakoś dragońskiej diety, czytania
> etykietek, nie umiem wypić kawy bez cukru - to mój jedyny nałóg
> właściwie:) Będę wdzięczna za Wasze pomysły, doświadczenia,
> przykładowe diety - wszystko co dotyczy walki z grzybkami,
> drożdżakami. Tutaj lub na priv.

Sporo już się na temat pisało, ale... każdy nadal szuka i próbuje czegoś
nowego.
Jeśli chodzi o leczenie/zapobieganie, to tak jak pisałam w poście powyżej.

pzdr.
Iwona