Re: drzwi do garderoby - nie przesuwne!

Data: 2002-11-05 10:36:52
Temat: Re: drzwi do garderoby - nie przesuwne!
Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl>

<aq81q5$jbq$1@news.tpi.pl>:

> Nie rozumiem. Przecież w przesuwne można doskonale
> wstawić lustro.

Już wyjaśniam: do garderoby wchodzi się z sypialni. Ponieważ w
garderobie raczej trudno o dzienne światło, swobodę ruchów itp.
dyrdymałki, stanowisko do korzystania z lustra ma być w
sypialni. A ponieważ lustro w sypialni tak w ogóle mnie
denerwuje, jedynym wyjściem wydaje mi się umieszczenie go na
"lewej" stronie drzwi, co daje możliwość schowania go, kiedy nie
jest potrzebne. A w tym wypadku drzwi przesuwne niespecjalnie
się sprawdzają :)

Zastanawiałam się nad samodzielnym zmajstrowaniem drzwi ze
zwykłej płyty meblowej (w żadnym wypadku _nie_ ażurowych :), ale
musiałyby być zamontowane do ścianek, a oscieżnice i cała reszta
tego majdanu to już trochę za dużo jak na mnie. Z drugiej strony
samo skrzydło, wykonane jako prawdziwe drzwi wejściowe z
wszystkimi szykanami, ma cenę cokolwiek zaporową i mimo
rozlicznych zalet (np. dopasowania do 2 pozostałych par drzwi w
pomieszczeniu) mam w tej kwestii pewne opory.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE