dynia

1. Data: 2006-09-07 20:24:52

Temat: dynia
Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zaczynaja dojrzewac dynie. Mam ich trochę w ogrodzie.
Poradżcie jak je przerobić np na dynię w occie czy na dżem dyniowy.

pozdrawiam

Agnieszka

2. Data: 2006-09-08 15:11:16

Temat: Re: dynia
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):
> Witam
>
> Zaczynaja dojrzewac dynie. Mam ich trochę w ogrodzie.
> Poradżcie jak je przerobić np na dynię w occie czy na dżem dyniowy.

Naprawde posadziłas dynie nie wiedząc co z nich potem mozna zrobić?
Masz chyba duzy ogród.
;-)
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-09-08 15:14:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message

> Naprawde posadziłas dynie nie wiedząc co z nich potem mozna zrobić?
> Masz chyba duzy ogród.
> ;-)
> pozdr. Jerzy

Może Grubą Dynię do wykarnienia?...

4. Data: 2006-09-08 17:29:07

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

.

> Naprawde posadziłas dynie nie wiedząc co z nich potem mozna zrobić?
> Masz chyba duzy ogród.
> ;-)
> pozdr. Jerzy

Wiem co mozna z nich zrobić ale nie mam przepisów.
Ogród należy do mojego ojca i dynię sadziła moja babcia
dla mnie i trochę przesadziła z ilością.

> Może Grubą Dynię do wykarnienia?...

Chudy sie odezwał ?

pozdrawiam
Agnieszka

5. Data: 2006-09-08 17:50:56

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> Ogród należy do mojego ojca i dynię sadziła moja babcia
> dla mnie i trochę przesadziła z ilością.

Jak blisko Torunia to chętnie Cię wspomogę z przerobem :)

Uwielbiam dynię, i muszę troche kupic - do eksperymemtów, Mama robiła
smaczną dynię, ja jeszcze nie :(

DJD

6. Data: 2006-09-08 17:56:18

Temat: Re: dynia przepis
Od: "oranda" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

DYNIA SMAŻONA

SKŁADNIKI:
1 średnia dynia
0,25l octu
0,25 l wody
2 kg cukru
trochę więcej niż ,05 szklanki wody
4 goździki
smażona lub suszona skórka pomarańczowa

Dynie obrać, pokroić na duży palec w plastry ok. 10 cm długości. Włożyć do
dużego emaliowanego garnka (nie może być obity), zalać octem i potrzepać
kilka razy, potem zalać wodą i zostawić na 24 godziny często wstrząsając,
następnie dobrze odcedzić na durszlaku. Z wody i cukru zrobić syrop, wrzucać
odsączoną dynię i smażyć do przeźroczystości.
Na drugi dzień podsmażyć w mniejszym rondlu i gorącą dawać do słoików (nie
zagotowywać).
Może stać nawet 10 lat

7. Data: 2006-09-08 20:05:14

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>
> Jak blisko Torunia to chętnie Cię wspomogę z przerobem :)
>
> Uwielbiam dynię, i muszę troche kupic - do eksperymemtów, Mama robiła

Niestety nie mieszkam blisko Torunia.

pozdrawiam
Agnieszka

8. Data: 2006-09-08 20:07:32

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oranda" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odsączoną dynię i smażyć do przeźroczystości.
> Na drugi dzień podsmażyć w mniejszym rondlu i gorącą dawać do słoików (nie

Witam

co oznacza na duzy palec -tzn grubośc ma miec około 2 cm czy 5 cm

pozdrawiam

Agnieszka

9. Data: 2006-09-09 09:48:37

Od: "meteor" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co oznacza na duzy palec -tzn grubośc ma miec około 2 cm czy 5 cm
>
> pozdrawiam
>
> Agnieszka

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEEEEEEEEE...E...E...E...E...E
...E...E...E...E...E...EEEEEEEEEEEEEEE

m.

10. Data: 2006-09-09 13:37:45

Od: dogma24 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):
> [...]
>
> Zaczynaja dojrzewac dynie. Mam ich trochę w ogrodzie.
> Poradżcie jak je przerobić np na dynię w occie czy na dżem dyniowy.

poszukaj w archiwum grupy...
sporo tam tego i w internecie tez...
dama poprzedniej jesieni podawlam na grupie przepis na dynie marynowana...
dogma

(marząca o dyni marynowanej ale dyni brak)

Hm...
Polecam salatke z miesem i ogórkami
Olej aromatyzowany
5 kg prawdziwkow - pytanie
spawdzony przepis na muffinki -poszukuje