dziadek przylapany in fragranti

31. Data: 2004-08-03 12:07:06

Temat: Re: Odp: dziadek przylapany in fragranti
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nea wrote:

> To poprostu straszne pewnie przez to mialas obciach na cala wies, sorry ale
> jak czytam o takim problemie jak w zdaniu powyzej to mi sie chce smiac.

A mnie nie. Ja doskonale rozumiem, ze czlowiek czuje sie malo
komfortowo, jesli ktos z jego rodziny rozpuszcza plotki na jego temat
(jakie by one nie byly).

> Przeciez nikt Ci go nie kaze szanowac, a jesli Twoja mama go szanuje to jej
> wlasny wybor i nie powinnas sie do tego mieszac.

A miesza sie ? Po prostu jest tym zdziwiona i to skomentowala.
Gdyby jej celem bylo wprowadzanie zametu w rodzine, to od razu
polecialaby do swojej mamy z ta "rewelacja".

Ja tez nie raz bylam i jestem zadziwiona tym, jacy ludzie sa obdarzani
szacunkiem i miloscia (zwlaszcza przez swoje dzieci).

Dunia

32. Data: 2004-08-03 12:07:53

Temat: Re: dziadek przylapany in fragranti
Od: "sellina" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie musisz, skoro nie chcesz z nim utrzymywac kontaktow to poprostu go nie
> zapraszaj i nie chodz do niego, potrzeba do tego asertywnosci ale da sie
> zrobic.

niestety moja kochana mama wywiera na mnie presje i musze go zapraszac(jak
go nie zaprosze to pewnie bedzie chciala wiedziec czemu i wtedy hmmm) i
chodzic na imprezki na ktorych i on jest i tak pewnie zostanie...

> nie jest tak zle :) wlasnie teraz piszesz tak jak trzeba :)

wyrabiam sie :)

sel.

33. Data: 2004-08-03 12:17:36

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sellina" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> dziadek nie jest aniolem - zdradzal babcie, chla na umor, sprzedaje
pamiatki
> rodzinne za gorzale, ma nieslubne dziecko, pomiata wszystkimi, z nikim sie
> nie liczy
> gdy bralam slub, wszystkim powiedziam, ze musze, bo jestem w ciazy -
> oczywista nieprawda

I oto masz doskonałą okazję, żeby się zemścić?
Na Twoim miejscu zapomniałabym o tym zdarzeniu jak najszybciej. Z twojej
ingerencji, czy też wyrażania własnego zdania na temat tego co robi dziadek
mogą wyniknąć jedynie jeszcze większe kłopoty. Poza tym - skoro dziadek jest
taki jak opisujesz - naprawdę sądzisz, że przejmie się twoim zdaniem na ten
temat?

pozdrawiam, misiczka

--
moje aukcje na allegro:
499

34. Data: 2004-08-03 12:20:27

Temat: Odp: dziadek przylapany in fragranti
Od: "Nea" <a...@a...ab> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sellina <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cenv5l$pgi$...@n...onet.pl...
> wiesz, przykre jest jesli "kochany dziadzius" tak mowi o wnuczce, po
drugie
> skad wiesz? moze i mieszkam na wsi i w malych spolecznosciach takie
plotki,
> moga naprawde doskwierac
Odnioslam sie tylko i wylacznie do zdania ktore zinterpretowalam tak ze slub
z powodu ciazy to obciach, co do rozpowszechniania plotek przez wlasnego
dziadka to masz racje.

> ale bynajmniej nie mam zamiaru sie do tego mieszac, tylko wqurza gdy ktos
> ubostwia kogos - wozi na gratisowe wakacje, i organizuje przyjatka na jego
> czesc, w podziekowaniu za pomiatanie innymi.

Ja tez sie czesto zastanawiam dlaczego ludzie kochaja osoby ktore nie sa ich
warte. Twoj dziadek jest ojcem Twojej mamy pewnie dlatego go kocha tak
poprostu juz jest i nic sie na to nie poradzi

N.

35. Data: 2004-08-03 12:26:21

Od: "boniedydy" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
> z Tobą boniedydy, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Pewnie, że możesz. Zanim jednak nie zabierzesz jej kluczy to mama nie
> będzie się musiała włamywać

Chyba nie uwazasz, że dalej jestem przekonana, iż dzaidek się włamał.
.
> Sprawą otwartą jest to, czy korzystanie z tych kluczy powinno powodować,
że
> ich posiadacze będą czuli się skrępowani wyczynami któregoś z nich.

Otóż to. Samo posiadanie kluczy nie daje dziadkwoi prwao do wyczyciania tam
wszystkiego, na co ma ochotę. Przyzwolenie na jego dzialania lub brak
przyzwolenia zalezy od umowy lub wynika z pewnych niewypowiedzianych
założeń. Układ w kazdej chwili można zmienić lub wypowiedzieć.

boniedydy

36. Data: 2004-08-03 12:26:45

Od: "Nea" <a...@a...ab> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sellina <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cenve4$fcu$...@n...onet.pl...
> niestety moja kochana mama wywiera na mnie presje i musze go zapraszac(jak
> go nie zaprosze to pewnie bedzie chciala wiedziec czemu i wtedy hmmm) i
> chodzic na imprezki na ktorych i on jest i tak pewnie zostanie...

No to nie widze innego wyjscia jak powiedziec jej o tym czemu nie chcesz go
widziec, sadzac po przywiazaniu Twojej mamy do dziadka pewnie sie obrazi.
W koncu jestes dorosla masz prawo do wlasnego zdania lubienia badz tez nie
lubienia kogos i nikt Cie nie moze zmusic do czegos czego nie akceptujesz.
Niepotrzebnie sie meczysz kontaktujac sie z osoba ktorej nie lubisz.

> wyrabiam sie :)
:)

N.

37. Data: 2004-08-03 12:27:27

Od: "sellina" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I oto masz doskonałą okazję, żeby się zemścić?

nie, wcale nie chce sie mscic, bo w te dziadkowe rewelacje i tak nikt nie
uwierzyl, ale liczy sie dla mnie fakt iz takie rozpowiadal.

> [...]
jest
> taki jak opisujesz - naprawdę sądzisz, że przejmie się twoim zdaniem na

i tu masz racje :) nic nie zrobie, bo szkoda nerwow.
ale denerwuje mnie to, ze znow sie rozejdzie po kosciach i dziadek sie
niczego nie nauczy i bedzie robil swoje tak jak dotychczas, a przy tym czuje
sie jak najwiekszy bohater.

sel

38. Data: 2004-08-03 12:35:56

Od: "Nea" <a...@a...ab> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sellina <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ceo0ir$9ai$...@n...onet.pl...
> ale denerwuje mnie to, ze znow sie rozejdzie po kosciach i dziadek sie
> niczego nie nauczy i bedzie robil swoje tak jak dotychczas

jak sie do tej pory niczego nie nauczyl to juz sie nie nauczy

>a przy tym czuje sie jak najwiekszy bohater.
wiesz jakby tak spojrzec od innej strony to skoro w wieku lat 78 moze
jeszcze "to" robic to ma prawo czuc sie jak bohater :))))

N.

39. Data: 2004-08-03 12:37:45

Od: "sellina" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nea" <a...@a...ab> napisał w wiadomości
> Odnioslam sie tylko i wylacznie do zdania ktore zinterpretowalam tak ze
slub
> z powodu ciazy to obciach, co do rozpowszechniania plotek przez wlasnego
> dziadka to masz racje.

wlasnie mi o to chodzilo: dla dziadka - pojscie w ciazy do slubu to wstyd; i
zafundowal swojej kochanej wnuczce, takie ploteczki, zupelnie bezpodstawnie,
a co tam??? niech ma, przynajmniej mial co ciotkom opowiadac :)

sel

40. Data: 2004-08-03 12:39:48

Od: "sellina" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz jakby tak spojrzec od innej strony to skoro w wieku lat 78 moze
> jeszcze "to" robic to ma prawo czuc sie jak bohater :))))

:)))) ale nie wiem jak dlugo, bo cos mowil, ze od "ruskich" kupuje "takie
niebieskie tabletki".... hmmmm

sel

lejkowata klatka piersiowa
życie zawodowe a rodzina