Re: dziczyzna

From: kamila slawinska <k...@a...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: dziczyzna
Date: Sun, 10 Nov 2002 17:35:29 -0500
Sender: p...@p...onet.pl@p69-175.acedsl.com

On Sun, 10 Nov 2002 15:19:58 +0100, "Ewa \(siostra Ani\) N."
<n...@y...com> wrote:

>Moge sprobowac, ale naprawde po kawalku, bo wszystkie klasyczne sosy
>francuskie sa na bazie tkzw. "fond" i ich przyrzadzenie trwa conajmniej
>tydzien, w pelnowymiarowym czasie pracy :-(

wielkie dzieki za przepis.... wstrzasnal do glebi mym jestestwem!
rozumeim, ze z przygotowaniem tego bede musiala poczekac, az dorobie
sie stadka cielat, ktoee ewentualnie mozna by przerobic na baze do
sosu. czy to przepisy czyjejs prababci??

>bravo pour la béarnaise et son chateaubriand !

oh merci! jestem tym bardziej dumna,ze wygrzebalam gdzies w archiwum
stara grupowa dyskusje, w ktorej mowa byla o tym, jaki to sos
bearnenski jest niewykonalny. swiadkiem jestem,z e wykonalny jest jak
najbardziej, wymaga jednak serca i cierpliwosci. na poewno zrobie
jeszcze kiedys, bo wyszlo pyyycha.

pozdrowienia,
kamila
--
It isn't pollution that's harming the environment.
It's the impurities in our air and water that are doing it.