dzien eksperymentow

1. Data: 2001-09-16 18:18:43

Temat: dzien eksperymentow
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Postanowilysmy sobie dzis z Mama poprawic humory eksperymentami kulinarnymi.
Eksperymenty byly 3:
1. Mialysmy troche malutkich podgrzybkow, swiezutkich i pysznych a moje
Smoczysko baardzo chcialo pizze, wiec zrobilysmy pizze z grzybami lesnymi -
polecam - bardzo intersujacy zestaw.
2. Zrobilysmy maly zapasik ajvaru. Eskperyment polegal na tym, zen
postanowilysmy przechowywac go troche dluzej. Postapilysmy z nim, jak z
przecierem. Doprowadzilysmy do zawrzenia, nastepnie szybciutko do sloikow,
ochlodzilysmy i do lodowy. Przecier pomidorowy moze tak stac cala zime - co
do ajvaru, to nie wiem jak dlugo zdzierze - jest taki piekny, czerwony - o
smaku nie wspomne
3. Zrobilysmy zapas kielbasy w soikach - ale zeby nie bylo banalnie to nie
byla taka zwykla kielbasa tylko chorizo. Na surowo byla bardzo smaczna,
ciemnoczerwona od papryki i chili, zreszta zestaw przypraw jest tam dosc
niecodzienny. Jak eksperyment wypali to podam przepis.
I tak mi zeszla niedziela :-)
Herbatka
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

1. Data: 2001-09-17 08:26:38

Temat: Re: dzien eksperymentow
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:025d01c13edc$02c55aa0$0200a8c0@BeataMoryl...
> Postanowilysmy sobie dzis z Mama poprawic humory eksperymentami
kulinarnymi.
> Eksperymenty byly 3:

Jejuniu, to u Was doba ma 48 godzin?

Agata Solon, z nienaturalnie wytrzeszczonymi z podziwu oczami

1. Data: 2001-09-17 09:08:21

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> Postanowilysmy sobie dzis z Mama poprawic humory eksperymentami
kulinarnymi.
ciach !

> [...]
> galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
> jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:

Czy to ma znaczyć, że masz przepis na farsz do tych kiełbasek ??
Jeżeli tak to podziel się nim, bo ja jeszcze na niego nigdzie nie
trafiłem. W zamian mogę podać przepis na białą kiełbasę z ...
dorsza.
pozdr.Alex

1. Data: 2001-09-17 09:37:06

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
.pl...
[...]

A ja poprosze tylko o przepis jak sie w ogole robi kielbase w sloikach. Moj
ojciec robil cos takiego, ale pamietam, ze pelno tam bylo smalcu. Czy sa jakies
inne przepisy na pakowanie kielbasy do sloika?
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-09-17 11:28:17

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Herbatka

> 3. Zrobilysmy zapas kielbasy w soikach - ale zeby nie bylo
> banalnie to nie
> byla taka zwykla kielbasa tylko chorizo.

Ty, skąd miałaś chorizo ???

Mojemu chłopięciu babcia przysłała z Hiszpanii (czy to nie była
kontrabanda ?), ale przyleciało... w dziwnym stanie i nie zjedliśmy...

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-09-17 16:55:43

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> Agata Solon, z nienaturalnie wytrzeszczonymi z podziwu oczami

Nie, poza tym zabralo nam to tylko czas od 12.00 do mniej wiecej 20.30 ;-)

1. Data: 2001-09-17 17:15:44

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-17 17:20:24

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-17 17:26:35

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> Mojemu chłopięciu babcia przysłała z Hiszpanii (czy to nie była
> kontrabanda ?), ale przyleciało... w dziwnym stanie i nie zjedliśmy...
>
> --
> Maya
No wlasnie chorizo bylo samodzielnie robione wg. przepisu znalezionego na
jakiejs meksykanskiej stronie. Sama nie wiem, co z tego wyjdzie - jutro
pierwsz aproba - jak przezyjemy to zapodam przepis na grupe

1. Data: 2001-09-17 19:06:05

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:00a301c13f99$8c2ba020$0200a8c0@BeataMoryl...

No to gratulacje. Jak ja ze swoim slubnym robilismy soki z 18kg pomidorow,
to trwalo to od 12 do 24 ponad, wlacznie z pojechaniem 25km do supermarketu
po inne pokrywki. Jak sok byl juz w garze to odkrylam ze te co kupilismy
cosik nie pasuja.
Agata

nie widze
placki ziemniaczane