Re: dzisiejsza 'UWAGA!' (tvn)

From: "Adam" <a...@...spam.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: dzisiejsza 'UWAGA!' (tvn)
Date: Fri, 13 Jun 2003 11:59:02 +0200

W ostatnim odcinku zobaczylismy:bcc627$6sd$...@n...news.tpi.pl,
Mała Mi <p...@p...onet.pl> ktory/a napisal/a:
| Owszem - każde draństwo można próbować tłumaczyć
| niskimi płacami oraz ogólnie ciężką sytuacją,
| tylko że takie tłumaczenie bywa żałosne.

hmm.. nie - to nie jest zalosne tlumaczenie - oberwal dyr. pogotowia, bo
nie byl w stanie znalezc lekarzy ktorzy by pracowali za 800 pln w
pogotowiu - fakt, jego wina, powinien z wlasnej kieszeni dolozyc do pensji.
nie probuje wytlumaczyc pogotowia - probuje tylko pokazac, ze to co
powiedzial i pokazal w swoim reportazu gosc z tvn jest wierutna bzdura.
na szczescie pewien etap w Polscesie skonczyl, i nie jest mozliwe zmuszanie
kogos do pracy jezeli ten ktos sobie tego nie zyczy - dawniej byly,i owszem
'nakazy pracy' - ale sie skonczylo, a ktos by chcial do tego wrocic -
przynajmniej dla mnie w podtekscie tego reportazu tak to wygladalo.

mozesz mi odpowiedziec, gdzie popelnil blad dyr. pogotowia? moze powinien
kazac zostac schodzacym po dyzurze?

nie mowiac juz o tym, ze wiekszosc sanitariuszy jest juz ratownikami
medycznymi w pelnym tego slowa znaczeniu i zaniedugo nie uswiadczysz
karetki z lekarzem... chyba ze znowu przyjdzie nastepny lapinski i w
przerwach pomiedzy dopuszczaniem lekow za zlotowke a wywalaniem dyr kas
chorych znowu nie podpisze ustawy o rat. med.

--
'ja wiem, że nadzieja jest matką głupich.
ale wolę być glupim z nadzieją,
niż bez nadziei niemądrym.
człowiek się jakoś spokojniej czuje...'
<c> by 'Dudek' Dziewoński