1000zl rocznie dodatku dla rencistow i emerytow

11. Data: 2006-12-23 16:26:15

Temat: Re: emeryci i rencisci maja dostac po 1000zl
Od: "Adam Radzikowski" <a...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

pawel <p...@p...pawel :)> napisał:

> Według ustawy, do 2 kwietnia 2007 r. (Dzień Jana Pawła II) ma zostać
> wypłacone po 1000 zł dla 100 tys. najbiedniejszych emerytów i
> rencistów o dochodach dużo poniżej 500 zł miesięcznie

Czyli ci "najbiedniejsi" renciści też się łapią?
Ja chyba nie jestem najbiedniejszy, bo te 500 przekraczam:)... i niestety
nic mi po senioralnym, hehe

Adam Radzikowski

12. Data: 2006-12-24 08:30:35

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Według ustawy, do 2 kwietnia 2007 r. (Dzień Jana Pawła II) ma zostać
> wypłacone po 1000 zł dla 100 tys. najbiedniejszych emerytów i rencistów o
> dochodach dużo poniżej 500 zł miesięcznie

To znaczy, ze dostana je tylko rencisci, ktorym nie przysluguje zasilek
pielegnacyjny lub osoby otrzymujace najnizsze renty rodzinne.

Leszek

13. Data: 2006-12-24 14:36:34

Od: "pawel" <p...@p...pawel :)> szukaj wiadomości tego autora

to kto dostanie ta kase w 2007 roku,najmniejsze renty maja ludzie co
pobieraja renty socjalne ich jest 240tys,a ma tylko dostac ten tysiak 100tys
w 2007roku. a w 2008 roku milion osob po tysiaku
pozdrawiam
pawel

14. Data: 2006-12-24 15:02:41

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to kto dostanie ta kase w 2007 roku,najmniejsze renty maja ludzie co
> pobieraja renty socjalne ich jest 240tys,a ma tylko dostac ten tysiak
> 100tys w 2007roku. a w 2008 roku milion osob po tysiaku

Raczej na pewno dostana je ludzie mieszkajacy samotnie i nie zadnej rodziny
bo pomoc spoleczna to sprawdza. Juz nawet maja aktualny adres mojego brata w
Katowicach zeby w razie czego z music go do utrzymywania mnie.

Leszek

15. Data: 2006-12-27 10:18:53

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Ale... przecież to wypada miesięcznie ok. 83 złote. Niechby chociaż wyrównali
najniższe renty do wysokosci najniższego wynagrodzenia, żeby ludzie mogli jakoś
żyć. A tak rzucają z wielkim hukiem po 1000 zł dla najbiedniejszych - do 500 zł.
Ktoś z rentą 501 zł już się nie "załapie". A może rencistów i emerytów z rentami
poniżej 1000 zł zwolniliby z płacenia podatku i "zdrowotnego"? Ja mam brutto 660
zł, a na "rękę" dostaję 550. 110 złotych przydałoby się w jednoosobowym budżecie.

Stan

16. Data: 2006-12-27 15:56:03

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-12-2006 o 11:18:53 <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> wyrównali
> najniższe renty do wysokosci najniższego wynagrodzenia, żeby ludzie

Jak Pan myśli, jaki byłby wówczas stosunek niepełnosprawnych do kwestii
pracy?

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R
http://www.pietrasiewicz.salon24.pl/
Życie jest piękne, jeśli się prawidłowo dobierze środki antydepresyjne

17. Data: 2006-12-27 21:14:10

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz napisał(a):
> Jak Pan myśli, jaki byłby wówczas stosunek niepełnosprawnych do kwestii
> pracy?

Przecież podobno renty dostają _niezdolni_ do pracy, więc jakie to
ma znaczenie? :> MSPANC :P

Pozdrawiam,
Gerard

18. Data: 2006-12-28 10:46:46

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr "Gerard" Machej" <g...@g...com> napisał w
wiadomości news:emunm2$cme$1@news.dialog.net.pl...

> Przecież podobno renty dostają _niezdolni_ do pracy, więc jakie to
> ma znaczenie? :> MSPANC :P
>
> Pozdrawiam,
> Gerard

Ilu z tych, którzy mają w papierach "niezdolni do pracy" jest faktycznie
niezdolnych do pracy?

LM

19. Data: 2006-12-28 12:16:45

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież podobno renty dostają _niezdolni_ do pracy, więc jakie to
> ma znaczenie? :> MSPANC :P

Niedlugo znowu zmienia przepisy bo w Polsce zostana sami niepelnosprawni

Leszek

20. Data: 2006-12-28 14:00:27

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LM napisał(a):
> Ilu z tych, którzy mają w papierach "niezdolni do pracy" jest faktycznie
> niezdolnych do pracy?

To była ironia. Obserwując (również z własnego doświadczenia) orzeczenia
sądów i opinie orzeczników ZUSu i biegłych sądowych wychodzi na to,
że praktycznie nikt nie jest całkowicie niezdolny do pracy. Bo każdy
_jakąś_ pracę może wykonywać. Nawet, jeśli trzeba go do niej przywieźć,
dostosować stanowisko, pomóc w wykonywaniu pracy, to i tak może.
Dlatego dla mnie to określenie "niezdolny do pracy" jest fikcją, która
w dodatku bardzo namieszała w orzecznictwie, bo sądy coraz mniej patrzą
na przepisy, a bardziej na potoczne znaczenie tej nazwy.

Pozdrawiam,
Gerard

Komu karta parkingowa?
dzialalnosc gospodarcza niepelnosprawnych
Re: Komu karta parkingowa?
Jak to się załatwia - PFRON
telefony dla niedoslyszacych