esentia.pl - pytanie

1. Data: 2003-04-09 10:45:50

Temat: esentia.pl - pytanie
Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy kupowałyście kosmetyki na tej stronie? Czy warto?
Pozdrawiam!
Iwonka

1. Data: 2003-04-09 11:04:30

Temat: Re: esentia.pl - pytanie
Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <i...@w...pl> wrote:

> Czy kupowałyście kosmetyki na tej stronie? Czy warto?

IMO nie warto - ceny (po doliczeniu przesyłki) takie jak wszędzie, no chyba że z
promocji.
Jedna sprawa wg mnie zupełnie dyskwalifikuje ten sklep - czas dostawy! Zamówiłam
tam trzy rzeczy i dostałam je po... 12 dniach! A czas dostawy podawany u nich w
warunkach umowy to 8-10 dni. I tak moim zdaniem dużo za dużo. Zapewne nie mają
własnych magazynów tylko sieć współpracujących hurtowni.
Porażka. Wyobrażacie sobie kobietę, która czeka na puder 2 tygodnie?? :)))

--
Pozdr

zula

1. Data: 2003-04-09 11:08:33

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka <i...@w...pl> wrote:
> Czy kupowałyście kosmetyki na tej stronie? Czy warto?

Tak, ja kupowalam. A czy warto, to sama musisz sobie na to pytanie
odpowiedziec. Jak dla mnie warto. Zaoszczedzilam czas na bieganie
po sklepach, moze troche pieniedzy, bo wydaje mi sie, ze produkty
sa tansze niz w rzeczywistych sklepach. Mozna sobie zrobic kompletna
liste zakupow i na spokojnie przeanalizowac czy faktycznie wszystkiego
potrzebuje ;)
Na pewno w przyszlosci skorzystam z ich uslug.

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-04-09 12:22:55

Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuleyka" napisał:

> [...]
mają
> własnych magazynów tylko sieć współpracujących hurtowni.

No właśnie - ta dostawa... "Ich dostawcy (Poczta Polska) nie dostarczają w
niedzielę i święta." W dodatku wczytałam się w warunki reklamacji. W ciągu
10 dni od wystawienia faktury. O ile wystawiają ją w dniu wysyłki.
"W przypadku uszkodzenia firmowej taśmy prosimy o niezwłoczny kontakt z
nami, najlepiej w obecności listonosza." Bo listonosz ma dużo czasu i chęci,
żeby czekać, aż ja się dodzwonię do esentia.
I nie ponoszą kosztów związanych z reklamacją, o ile ją w ogóle przyjmą. A
jeśli już, to wtedy, gdy opakowanie jest nie uszkodzone, a produkt nie
naruszony. Co wtedy, gdy np. krem jest stary i źle pachnie? Okazuje się to
dopiero po jego otwarciu.

Napisałam do nich maila z tymi pytaniami. Ciekawa jestem, czy mi
odpowiedzą...
Pozdrawiam!
M.

1. Data: 2003-04-09 12:27:25

Od: "Ewa" <e...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,

ja ostatnio kupowałam tam.
Złożyłam zamówienie 28 marca a przesylkę otrzymałam
7 kwietnia , tak ,że to dość długo trwa.
W przesyłce były również próbki różnycj kremów - 5 lub 6 sztuk.
Ze względu na czas i formę płatności (pobranie pocztowe ) wole jednak
kupować na www.perfumeria.pedet.pl , czas dostawy jest 3 lub 4 dni
i mozna płacic kartą.Ale nie mają wszystkich rzeczy , mało polskich kremów ,
i innych.
Ogólnie uważam ,że warto , bo mozna się zastanowić
i kompleksowo złożyc zamówienie, co oczywiście odpowiednio kosztuje.
Ceny na esentii są ciut , ciut niższe niż w sklepach , ale nie tak znowu
jest to duża różnica. Opłaca się kupować wiele różnych rzeczy , to wtedy
rzeczywiście wychodzi
oszczędność. Dla jednej , dwóch , trzech rzeczy uważam , że się nie opłaca
( poza perfumami ).

Pozdrawiam
Ewa G.

1. Data: 2003-04-09 13:56:45

Od: "Marlena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rzeczywiście wychodzi
> oszczędność. Dla jednej , dwóch , trzech rzeczy uważam , że się nie opłaca

....a ja zamowilam 27 marca i jeszcze czekam...ciekawe czy sie doczekam!!!

1. Data: 2003-04-09 15:15:23

Od: "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ja uważam że warto.Kiedyś dość długo czekałam na paczkę ale za to dostałam
prezencik i przeprosiny.Zamówiłam już dwa razy a teraz przymierzam się trzeci
raz.Maja duży wybór polskich kremów więc odpada bieganie po mieście i
szukanie.Daja próbki co też jest fajne.Bardzo opłaca się kupować z Dermiki
ceny są dużo niższe niż w sklepach oraz Idei 25.No i zamówienie powinno być
na większa sumę wtedy bardziej się opłaca.Ja jestem zadowolona i polecam!

1. Data: 2003-04-09 15:39:23

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena wrote:

> ....a ja zamowilam 27 marca i jeszcze czekam...ciekawe czy sie
> doczekam!!! Pozdrawiam

Pliiiiz, nie cytuj całego posta, aby dodać dwie linijki. Wycinaj co
zbędne. Thx:)

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-05-11 23:56:14

Od: "Anna WesoBa" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kozystalam z ich uslug,kosmetyki dostarczali nam tydzien - zrobilysmy duze
zamowienie z sasiadkami z pokoju obok z akademika,kupilam tam zel na
cellulitis Tanity i zel na pory Neutrogeny-kompletna kicha wiec moze i
dlatego ta strona mi tez nie przypadla do gustu...;proponuje zebys sie
przeszla do duzej drogerii,wziela wszystko do reki,i zaniosla to od razu do
domu po zakupie a nie czekala jak poprzednia kolezanka 2 tygodnie na puder:)
mysle ze to ci sprawi wieksza przyjenosc;)
pozdrawiam,Ania

1. Data: 2003-05-13 12:41:17

Od: "Sloma" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To fakt, ja juz czekam drugi tydzien na moje zamowienie i chyba jeszcze
poczekam, bo wczoraj mi napisali ze... nadal kompletuja zamowione towary
(oczywiscie to ja do nich pierwszy napisalem co sie dzieje,bo nawet nie
raczyli sami poinformowac).
Mysle ze szybka dostawa to powinna byc podstawa w dzialalnosci internetowego
sklepu, no ale coz, moze im wcale na tym nie zalezy...

kosmetyczna wycieczka po Lodzi
pudelka na wacki, platki
Krem pod oczy
Pada snieg