fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

351. Data: 2009-01-21 14:58:18

Temat: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

news:gl534l$r83$1@news.onet.pl...

Po co z nim rozmawiasz Aicha?
Przeciez to popierdoleniec i chory czlowiek, nie zauwazylas jeszcze tego po
tak dlugim czasie?
Do niego nic nie dociera, on jest tylko nadajnikiem, nadaje w jedna strone.
Tepy kretyn, a do tego jeszcze umyslowo chory. No kurwa spojrz w koncu na to
co ten przyglup wypisuje, chociazby dzisiaj.
Nie wystarcza Ci to, zeby sie uciszyc i nie odzywac sie do tego gowna, przy
okazji nie pozwalajac trollom na dalsze zasmiecanie grupy?
To taka moja prosba....
--
Bluzgacz

352. Data: 2009-01-21 15:41:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" napisał:

> Po co z nim rozmawiasz Aicha?

Coby uświadomić, że Arnold B. nie ma monopolu na pozwy w stosunku do
internautów. Ale jak widać bezskutecznie.

--
Pozdrawiam - Aicha

353. Data: 2009-01-21 15:54:10

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Coby uświadomić, że Arnold B. nie ma monopolu na pozwy w stosunku do
> internautów. Ale jak widać bezskutecznie.

Nie czytalem calosci watku, bo nudny w chuj i za dlugi, ale ktos tu kogos
chce pozywac?
No i za co?
Swoja droga kilkanascie dni temu juz jedna taka skonczona kretynka byla,
ktora podobno naslala na mnie policje i czekam teraz na rozwoj tej sprawy,
bo albo jest konsekwentna i nie rzuca slow na wiatr jak 5 letni bachor, albo
jest kompletnie pokurwiona. Moga istniec tylko te dwie mozliwosci.
--
Bluzgacz

354. Data: 2009-01-22 04:47:03

Temat: Re: Ikselka antyteza prawdziwej kobiety (BYLO: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?)
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 15:55, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:pxkqd67sadme$.1ib94scnco4ky$.dlg@40tu
de.net...

> [...]
> wydaje sie, ze sa ladne, zawsze odrzucalem jako mozliwe znajome albo do
> rzniecia, bo glupie w chuj byly, a mi zawsze potrzeba bylo kobiety z
> charakterem i inteligentnej, czego o tobie w ogole powiedziec nie mozna.
> Zreszta to zdjecia sprzed wielu lat, poza tym masz braki w urodzie: brak
> cyckow, spory zad i uda - jak na niecale 160cm to stanowczo za duzo, a teraz
> na pewno jest wiecej.
> Wyglad z twarzy to niestety tylko czesc i to niewielka kobiety jako calosc.
> Oczywiscie, uroda na twarzy jest niezbedna, ale bez reszty jest nic nie

Kiepska babska ocena potencjału kobiety - bluzgła jest kobietą...

355. Data: 2009-01-22 04:49:04

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 15:45, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
>
> A ja nie lubię "obrzucania się" - w pracy też na to sobie nie
> pozwalałem i nie używali tego sposobu równania w dół. Powiedziałem, że
> szanuję mój język - polski, piękny i bogaty.
>
> Rzeczywiscie, zapierdalajac przy tokarce robolu miales ku temu wiele okazji.
> --
>                 Bluzgacz

Miałem przyjemność pracy na różnych maszynach - to też twórczość.

356. Data: 2009-01-22 16:10:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Jan 2009 20:47:03 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

wiadomościnews:pxkqd67sadme$.1ib94scnco4ky$.dlg@40tu
de.net...

> Kiepska babska ocena potencjału kobiety - bluzgła jest kobietą...

Gorzej: pedałem; bo to oni dyktują w społeczeństwie kanony "kobiecego"
piekna - każąc modelkom wyglądac jak chłopcy: 180 cm wzrostu, nogi jak
patyki, brak bioder...

357. Data: 2009-01-22 16:57:35

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Gorzej: pedałem; bo to oni dyktują w społeczeństwie kanony "kobiecego"
> piekna - każąc modelkom wyglądac jak chłopcy: 180 cm wzrostu, nogi jak
> patyki, brak bioder...

No tak, nazwalbym to w tym przypadku swoistym prawem Godwina z tym, ze w
twoim wypadku uzylas pedalow.
Nie lubie wysokich kobiet - idealna kobieta ma okolo 170cm i nieco wiecej.
Takie ponizej 165cm wygladaja pokracznie np w szpilach albo w damskich
(kobiecych) ubraniach, ktore w odroznieniu od nich na NORMALNYCH kobietach
wygladaja zgrabnie. Heroinowe pieknosci to rowniez nie jest zaden kanon
piekna tylko swoisty rodzaj wieszakow, zywe manekiny i mi osobiscie w ogole
sie nie podobaja, a sadze ze nie jestem odosobniony w swoim pogladzie na te
sprawe.
To ze nazwalas mnie pedalem swiadczy jedynie o tym, ze jestes ograniczona w
chuj i po raz kolejny to pokazujesz.
KAZDY na tej grupie wie, ze jestem hetero, wiec ten tekst jest wylacznie
twoim prywatnym wybiegiem w moja strone pyskata i niedojrzala dzieciaro,
sformulowanym jedynie dlatego, ze brak ci jakichkolwiek argumentow tepoto.
Uwazasz, iz bede mial z tym problem a to, ze uzylas pedalow po to aby kogos
obrazic i myslisz, ze zadziala to na wyksztalcona osobe (czyli na mnie)
swiadczy ponadto, ze jestes kurewsko prymitywna, a twoje "uzasadnienie" jest
zywcem wziete z kieleckiej wiochy, gdzie najblizsza osoba, ktora wie co to
matura znajduje sie w miescie wojewodzkim.
Ponadto doskonale dalo sie zauwazyc twoje kompleksy spowodowane wlasna
cielesna niedoskonaloscia wywolana karlowatym wzrostem.
Ale w sumie to wszystko mozna racjonalnie uzasadnic: karzel intelektualny i
mentalny + cielesny. Pasuje.
Mozesz wykurwiac plyciaro.

PS. Jak tam idzie sprawa, ktora wymierzylas przeciwko mojej osobie, gdzie
PUBLICZNIE zarzucilas mi grozby kierowane pod adresem innych osob?
Wiesz ponadto, ze tego typu oszczerstwa tez podchodza pod kodeks?
Ciekawe co tam znalezli twoi zbabiali koledzy informatycy, ktorymi mnie
straszylas. Pewnie tacy twoi koledzy jak ty narciarka mitomano, hehehe!
--
Bluzgacz

358. Data: 2009-01-22 18:04:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Gorzej: pedałem; bo to oni dyktują w społeczeństwie kanony
> "kobiecego" piekna - każąc modelkom wyglądac jak chłopcy:
> 180 cm wzrostu, nogi jak patyki, brak bioder...

Pszprszm bardz, YSL już jakieś 50 lat temu był pedałem :>>>>>

--
Pozdrawiam - Aicha

359. Data: 2009-01-22 18:11:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Jan 2009 19:04:32 +0100, Aicha napisał(a):

> Pszprszm bardz, YSL już jakieś 50 lat temu był pedałem :>>>>>

YSL już niczego nie dyktuje, a wtedy dopiero zaczynał: nie od razu modelki
dały z siebie zrobić szczudła - kobiece wdzięki oraz NORMALNE męskie
upodobania ich wielbicieli jeszcze wtedy brały górę :->>>>>

360. Data: 2009-01-22 18:42:13

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> YSL już niczego nie dyktuje, a wtedy dopiero zaczynał: nie od razu modelki
> dały z siebie zrobić szczudła - kobiece wdzięki oraz NORMALNE męskie
> upodobania ich wielbicieli jeszcze wtedy brały górę :->>>>>

Mylisz pustaku prawdziwie meskie upodobania skierowane w strone prawdziwych
kobiet z upodobaniami twojego adoratora skierowanymi w twoja strone.
Nie usprawiedliwiaj swoich niedoskonalosci w tak beznadziejny sposob, bo sie
ciskasz naprawde nieudacznie i przez to pograzasz.
I skoncz pierdolic o modelkach kretynko, poniewaz one nie maja tutaj nic do
rzeczy.
Dlaczego znowu beznadziejnie probujesz zmienic tor mojej wypowiedzi?
Stworzylas wewnatrz watku temat tylko na uzytek wlasnej, calkowicie chujowej
osobowosci, zebys mogla w ten sposob przemycic swoje "przemyslenia", a
nastepnie - jak zwykle zreszta, tak jak najwiekszy tchorz - z niego
spierdolic.
Nawet slowem o modelkach wczesniej nie wspomnialem. Skurwiala manipulatorko.
Innych debilko to tak mozesz sobie wychujac i pozniej masz takie niewiele
warte osoby za rozmowcow, ktore sraja wraz z toba na grupach, nie widzac
nawet, ze zostaly zmanipulowane. Tylko w ten sposob mozesz zdobyc
rozmowcow - podstepem, bo nikt normalny nie jest na tyle pojebany, zeby dac
sie wciagnac w jakis konstruktywny dialog z toba prosciuchu.
Mnie nie zrobisz w ten sposob, tyle lat tu jestem i tyle widzialem, ze
jestes kolejnym kmiotem usenetowym i zwyklym szarakiem, ktory sluzy mi do
mieszania z blotem. Robisz za kilku hehe, wiec nie musze sie rozdrabniac -
poziomem glupoty i pierdolniecia zastepujesz ze spokojem kilka grup....

PS. Mozesz wypierdalac.
--
Bluzgacz

no sorry...