Re: fasolka szparagowa

1. Data: 2000-06-28 19:10:54

Temat: Re: fasolka szparagowa
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Jader <j...@p...com.pl>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 28 czerwca 2000 13:19
Subject: fasolka szparagowa

>Sezon w pelni. Kto zna jakies ciekawe przepisy poza polania tarta bulka z
>maselkiem?
>
> Jader

A co powiesz na klops po genuensku ? Skladniki i przygotowanie bardzo
proste, zeby nie powiedziec prostackie - ale wychodzi z tego takie puszyste,
delikatne, smakowite cos.
40 dag fasolki szparagowej
30 dag ziemniakow
1 cebula
5 dag parmezanu (startego)
2 jajka
1 lyzeczka majeranku
2 zabki czosnku
8 lyzek oliwy z oliwek
3 dag bulki tartej
sol
Fasolke i ziemniaki podgotuj w osolonej wodzie. Na patelni w lyzce oliwy i 6
lyzkach wody dus przez 4 minuty posiekana cebule. Po uplywie tego czasu
dodaj fasolke i gotuj razem mniej wiecej 2 minuty. Ziemniaki dokladnie
rozgniec, przeloz do miseczki. Dodaj fasolke (pokrojona w kilkucentymetrowe
kawalki), roztrzepane widelcem jajka, ser, 5 lyzek oliwy, czosnek i
majeranek. Wszystkie skladniki dokladnie wymieszaj. Zaroodporne naczynie
wysmaruj oliwa, obsyp tarta bulka i przeloz do niego przygotowana wczesniej
mase. Piekarnik rozgrzej do 180 stopni Celsjusza i wstaw do niego naczynie z
klopsem na 20 minut. Szamamy na goraco :-)
Herbatka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-06-28 21:05:15

Od: Slavek <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mase. Piekarnik rozgrzej do 180 stopni Celsjusza i wstaw do niego naczynie z
> klopsem na 20 minut. Szamamy na goraco :-)

A gdzie ten klops? ....... albo cos nie zrozumialem.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2000-06-29 08:08:36

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos czuje, ze szykuje sie dlugie, gorace fasolkowe lato :)

Jader

1. Data: 2000-06-29 09:54:12

Temat: Odp: fasolka szparagowa
Od: "ISIA" <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slavek <s...@s...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@s...com...
> A gdzie ten klops? ....... albo cos nie zrozumialem.
Klops bedzie, jak sie nie uda... ;-)

ISIA

1. Data: 2000-06-29 13:46:55

Od: Marcin Szolajski <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za przepis

W weekend skorzystam

Pozdro

Marcin

Opowiem w Poniedziałek jakie było

1. Data: 2000-06-29 16:30:55

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote:

> Cos czuje, ze szykuje sie dlugie, gorace fasolkowe lato :)
>
> Jader

Nie zapomnij, ze mozna marynowac fasolke w sloikach jak pikle - genialny
dodatek do ostrych alkoholi i drinkow, np. bloody mary.
MagdalenaB

1. Data: 2000-06-30 08:25:33

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisala:

> Nie zapomnij, ze mozna marynowac fasolke w sloikach jak pikle - genialny
> dodatek do ostrych alkoholi i drinkow, np. bloody mary.

To znam. Ale wlasnie zastanowilo mnie, czy mozna fasolke ukisic?
Ktos probowal, czy musze sama dokonac eksperymentu? W zeszlym
roku zakisilam kabaczki i patisony - byly doskonale.

Krycha

1. Data: 2000-06-30 11:09:40

Od: "kramir" <k...@l...tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patisony, kabaczki...achhhhhh
--
I to by bylo na tyle. Tym razem.
Pozdrawiam - kramir

1. Data: 2000-06-30 22:32:11

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Powiem tyle - to jest pyszne! Nieco zmodyfikowalam dzisiaj ten przepis -
dodalam 4 jajka i troche pokrojonej szynki, i bylo cudowne! Moj kochany sie
nie mogl najesc!
Dzieki za przepis!
Danka

1. Data: 2000-07-01 05:48:48

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> wrote:

> To znam. Ale wlasnie zastanowilo mnie, czy mozna fasolke ukisic?

Obawiam sie, ze bedzie trudno. Straczkowe zawieraja duzo bialka, ktore
jest dobra pozywka dla rozmaitych bakterii, tyle, ze nie akurat dla
bakterii kwasu mlekowego, ppowodujacch kisniecie.

Wladyslaw

Re: Chili
Re: kluski slaskie
dobre jadło niedzielne