fizyka w praktyce czyli czajnik elektryczny

21. Data: 2010-10-14 16:55:43

Temat: Re: fizyka w praktyce czyli czajnik elektryczny
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 09:26, "Panslavista" wrote:
> Pokićkało ci się - to nie jest woda destylowana - wystarczy poznać smak
> takiej prosto po oczyszczeniu jak i po mineralizacji. Do mineralizatorów
> [...]

Aj tam, aj tam...
Kiedyś byłam na prezentacji filtra Zeptera mającego membranę RO.
Facet wziął kranówę oraz w drugim szklanym pojemniku wodę po filtrze.
Przez obie te wody przepuścił prąd, używając metalowych elektrod.
Kranówa zrobiła się czarna, a "zdrowa" woda dalej była apetyczna i
czysta.
I świetne było jego pytanie przy okazywaniu kranówy: - Czy
napilibyście się państwo tej wody?
Tylko zapomniał dodać, że wprowadził tam jony metalu.
A chyba nie muszę Ci przypominać, w jakiej wodzie nie zachodzi
elektroliza?
No i miał mnóstwo chętnych do podpisania umów.
A ja stałam z oczami jak talerze, że w XXI w. takie prymitywne
sztuczki przechodzą w narodzie.

--
Pozdrawiam :)
JM

22. Data: 2010-10-14 17:19:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Oct 2010 09:55:43 -0700 (PDT), JaMyszka napisał(a):

> A ja stałam z oczami jak talerze, że w XXI w. takie prymitywne
> sztuczki przechodzą w narodzie.

Jak w starożytnym Egipcie - z zaćmieniem Słońca. Naród równie ciemny, jak
tamten.

23. Data: 2010-10-14 18:40:04

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w starożytnym Egipcie - z zaćmieniem Słońca. Naród równie ciemny, jak
> tamten.

Widzę że moherowy wzmacniacz fal mózgowych a praniu.

24. Data: 2010-10-14 21:28:32

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaMyszka" <f...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]

elektroliza?
No i miał mnóstwo chętnych do podpisania umów.
A ja stałam z oczami jak talerze, że w XXI w. takie prymitywne

Tak, wprowadził te jony do obu próbek? Do obu.
A farfocle były w jednej - kranówie, lub studziennej.
Pytanie - dlaczego, skoro jony były wprowadzane tymi samymi elektrodami?
To była tylko wizualizacja stopnia nasycenia niefiltrowanej wody różnymi
związkami chemicznymi. Można je znaczyć chemicznie lub jak w tym przypadku
elektrochemicznie, bo krótko i efektownie. To nie było żadne oszustwo!

Dobrze Ciebie czytać choćby od czasu do czasu... :-)))

25. Data: 2010-10-14 22:17:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Oct 2010 23:28:32 +0200, Panslavista napisał(a):

> To nie było żadne oszustwo!

No nie, to jasne - jak "mydło z miodu i gliceryny" w Amway'u.
:-P

26. Data: 2010-10-14 22:35:48

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie, to jasne - jak "mydło z miodu i gliceryny" w Amway'u.
> :-P

Nie użyłaś ani razu tego mydła. Może podesłać?
Tylko bez podtekstów, jako, że w zasadzie nie robi się prezentów z mydła...

27. Data: 2010-10-15 00:07:17

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 23:28, "Panslavista" wrote:
> [...]
> związkami chemicznymi. Można je znaczyć chemicznie lub jak w tym przypadku
> elektrochemicznie, bo krótko i efektownie.

Chwila, chwila...
Wprowadzić jony metalu do próbek, tzn. poprzez proces elektrolizy
umieścić te jony z metalowych elektrod w danej próbce. Wizualizacją
tego procesu będzie zmiana barwy próbki wody na ciemną. I ta
wizualizacja świadczy o tym, czy mamy do czynienia z elektrolitem, czy
też z wodą odmineralizowaną. BO WODA ZDEMINERALIZOWANA JEST ZŁYM
PRZEWODNIKIEM PRĄDU I NIE ZACHODZI W NIEJ ELEKTROLIZA!
A to przecież było do udowodnienia, że Twój filtr RO wypluwa wodę
zdemineralizowaną;p

> To nie było żadne oszustwo!

Jak nie było, jak było!!

> Dobrze Ciebie czytać choćby od czasu do czasu... :-)))

Tia... I dlatego tak cytujesz moje posty?

28. Data: 2010-10-15 00:20:02

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaMyszka" <f...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

Nie ma idealnych filtrów, więc i woda z RO nie jest destylowana, a tym
bardziej po mineralizatorze. Z tego co wiem, to związki podczas elektrolizy
tworzą barwne kompleksy, podczas gdy tych związków brak w wodzie z filtra.
Ta elektroliza jest DOWODEM na skuteczność filtra RO - a więc nie ma
tu kłamstwa. Nawet nie wiesz jakie powstawały efekty w brudnej wodzie...

29. Data: 2010-10-15 08:22:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Oct 2010 00:35:48 +0200, Panslavista napisał(a):

> Nie użyłaś ani razu tego mydła. Może podesłać?

I kiedy użyję, to uwierzę, że ono jest wykonane tylko z miodu i tylko z
gliceryny jako jedynych składników, jak to mnie usiłowała przekonać urocza
pani z Amway? - odesłałam ją do materiału chemii z (mojej) podstawówki,
rozdział "Zasady", temat "Produkcja mydła".

30. Data: 2010-10-15 08:35:43

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pani z Amway? - odesłałam ją do materiału chemii z (mojej) podstawówki,
> rozdział "Zasady", temat "Produkcja mydła".

Daruj kobiecinie, a mydło jest fantastyczne do twarzy i rąk.

wywar z miesa wolowego
gąski i przyprawy
BIALA...
JEST PAELLA...
Czemu beszamel/biały sos się nie zapiekł?