fizyka w praktyce czyli czajnik elektryczny

111. Data: 2010-10-21 18:36:54

Temat: Re: fizyka w praktyce czyli czajnik elektryczny
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-21 20:14, witek J pisze:

> Od jakiegoś czasu nie ma juz muszki owocowej a jest wywilżna ;-)

U mnie w kuchni jest Drosophila, czy melanogaster to nie wiem ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

112. Data: 2010-10-21 19:30:26

Od: witek J <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha formulated on czwartek :

> U mnie w kuchni jest Drosophila, czy melanogaster to nie wiem ;)

:-)

113. Data: 2010-10-24 14:04:41

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-21 19:33, witek J pisze:
> Panslavista formulated on czwartek :

> Nie pamiętam, żebym cię obrażał, ale widzę, że w wielokrotnie
> pojawiająca się agresja w stosunku do twoich wypowiedzi jest uzasadniona.
> Bez pozdrowień
> Witek

Na wielu grupach diidiot = XL + Panslawista.
Nieuleczalni i nienaprawialni

114. Data: 2010-10-28 14:04:50

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.10.2010 20:36, schrieb Aicha:

> U mnie w kuchni jest Drosophila, czy melanogaster to nie wiem ;)

Zajrzyj jej w gębę. Jak ma duże ślinianki to ona ;-)

Waldek

115. Data: 2010-10-28 18:49:33

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-28 16:04, Waldemar Krzok pisze:

> Zajrzyj jej w gębę. Jak ma duże ślinianki to ona ;-)

Obawiam się, że mogłaby tego nie przeżyć :) No i binokularu nie posiadam.

--
Pozdrawiam - Aicha

116. Data: 2010-11-03 22:38:38

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-15 13:01, E. pisze:

> Największą oszczędność da wymiana na czajnik tradycyjny z grubym dnem i
> gotowanie na gazie.
>
> E.

Bzdura, im ciensze i wieksze dno tym szybciej zagotujesz wode.

--
pozdr. Jerzy

117. Data: 2010-11-04 22:03:18

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN pisze:

> Bzdura, im ciensze i wieksze dno tym szybciej zagotujesz wode.

Mejbi. Tak czy siak w elektrycznym o to trudno, nie sądzisz?

E.

118. Data: 2010-11-06 07:29:56

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
nnismy-pic-staropolanke

t&task=view&id=3176&Itemid=58

> wdychanie dymu tytoniowego jest bardzo zdrowe i zapobiega nowotworom,
> chorobom
> płuc i serca. Działa oczyszczająco na organizm. Prof kogutek. PO ch.
> podajesz
> jakieś brednie? Czy tylko dlatego ma być to prawda ze prof. jest przed
> nazwiskiem. Jak by woda Staropolanka zapobiegała nowotworom i było by to
> potwierdzone badaniami to litr by kosztował tysiąc złotych a nie złotówkę
> butelką.

Chciałem coś napisać, ale zapomniałem...
to miało chyba być coś o cięciu cytatów...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

wywar z miesa wolowego
gąski i przyprawy
BIALA...
JEST PAELLA...
Czemu beszamel/biały sos się nie zapiekł?