Re: garnki - jakie zepter czy może inne

Data: 2002-09-14 19:46:43
Temat: Re: garnki - jakie zepter czy może inne
Od: "Mariola" <j...@w...pl>

Te miski mają bardzo poręczny kształt,są dosyć duże, bardzo przydatne np.
przy robieniu zapraw. Przysługują do nich plastikowe "wieczka", można
przykryć na czas przechowywania czegoś.Jest także okrągła tarka, którą sie
kładzie na misce i tarkuje ręcznie na różnej wielkości oczkach. Te garnki są
dosyć ciężkie, duży garnek, jeżeli jest pełny trzeba brać dwoma rękoma.
Zajrzałam nadno garnka i nazwa firmy brzmi HOFFMAN (Germany).Dostałam je w
prezencie, więc nie mogę powiedzieć ile kosztują, ale wiem,że są
przywiezione z Niemiec