Re: gawędzenie o świętach.

From: "janosik" <j...@z...szczecin.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: gawędzenie o świętach.
Date: Tue, 12 Dec 2000 14:58:09 +0100

Do mojego wcześniejszego "gawędzenia " dodaję małe sprostowanie.
Moj brak apetytu nie wynika z ilości pochłonietej przeze mnie w czasie
gotowania.
Chodziło mi o oto, że po tej "dreptaninie " przed świętami ( która ma
oczywiście swój urok ) kiedy to już mogę usiąść przy światecznym stole -
"schodzi ze mnie powierze" i już mogę nie jeść. Myślę ,że dotyczy to nie
tylko świąt , ale każdej większej ( pod względem przygotowywanych przeze
mnie potraw ) imprezy . Być może za bardzo denerwuję się , żeby wszystko
było OK.
Na co dzień jem swoje obiady bez kapryszenia - jestem prawie
"wszystkożerna".
Pozdrawiam
Jola
b...@z...szczecin.pl