[gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)

131. Data: 2015-12-04 08:40:46

Temat: Re: [gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-04 o 06:19, bbjk pisze:
> Nie cierpię "zapachu" gotowania kapusty w domu, więc raczej nie robię
> niczego takiego

Kapustę kiszoną gotuję właściwie tylko na święta.
Kapustę kiszoną na surowo z marchewką bardzo lubię, ale za dużo nie
mogę, bo cierpię potem. ;)
A najlepsza jest młoda kiszona.

Ewa

132. Data: 2015-12-04 08:49:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-04 o 08:40, FEniks pisze:

> A najlepsza jest młoda kiszona.

Ale niestety sezonowa. ;)

Ewa

133. Data: 2015-12-04 08:57:13

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-12-04 o 08:40, FEniks pisze:

> Kapustę kiszoną gotuję właściwie tylko na święta.
> Kapustę kiszoną na surowo z marchewką bardzo lubię, ale za dużo nie
> mogę, bo cierpię potem. ;)

Ja nie cierpię, ale nie lubię.
Z kiszonek to tylko chętnie kwas burakowy i zakwas do żuru.

134. Data: 2015-12-04 08:58:47

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-12-04 o 08:57, bbjk pisze:

> Z kiszonek to tylko chętnie kwas burakowy i zakwas do żuru.

...i grzyby. Ale te latoś nie dopisały.
--
B.

135. Data: 2015-12-04 09:23:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-04 o 08:58, bbjk pisze:

> ...i grzyby. Ale te latoś nie dopisały.

Ja jeszcze ok. 2 tygodnie temu kupiłam u mnie na targowisku świeże
podgrzybki. I zamroziłam.

Ewa

136. Data: 2015-12-04 13:37:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Dec 2015 06:19:21 +0100, bbjk napisał(a):

> a smaku kapusty kiszonej nie lubię, podobnie, jak i ogórków.
> Mity o dużej dawce wit. C w nich jakoś mnie ominęły.

Wiedza też - bo nie z powodu witaminy C są wartościowe owe kiszonki.
--
XL
http://www.eioba.pl/a/2zax/szczepionki-ktore-zabijaj

137. Data: 2015-12-04 13:39:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Dec 2015 08:49:32 +0100, FEniks napisał(a):

> Ale niestety sezonowa. ;)

I dobrze, bo naładowana azotynami. Ale widać Ci smakują.

138. Data: 2015-12-04 13:41:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Dec 2015 08:57:13 +0100, bbjk napisał(a):

> Ja nie cierpię, ale nie lubię.
> Z kiszonek to tylko chętnie kwas burakowy i zakwas do żuru.

Czyli gotowane trupy bakterii kwasu mlekowego jesz, zero wartości. Jak
pisałam - nie masz pojęcia, dlaczego kiszonki są takie wartościowe.

139. Data: 2015-12-04 17:04:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-04 o 13:39, Ikselka pisze:

> I dobrze, bo naładowana azotynami. Ale widać Ci smakują.

Tobie.

Ewa

140. Data: 2015-12-04 18:08:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kapustę kiszoną gotuję właściwie tylko na święta.
> Kapustę kiszoną na surowo z marchewką bardzo lubię, ale za dużo nie
> mogę, bo cierpię potem. ;)
> A najlepsza jest młoda kiszona.

Za to pietruszka można "się nacić" cały rok na okrągło.

Pao de Queijo
Rosół wieprzowy
Bulgur
Co to za owoc?