[gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)

161. Data: 2015-12-06 07:53:56

Temat: Re: [gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)
Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-12-05 o 22:08, FEniks pisze:

> LOL

http://demotywatory.pl//uploads/201011/1291053557_by
_thunder940_600.jpg--
B.

162. Data: 2015-12-07 18:39:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"bbjk" <b...@p...pl> wrote in message

> I ja. Bez cukru.

A jak to dziewczyny robicie? Obieracie ją ze skórki,
jak pomarańczę, i chrupiecie surową cytrynę ząbkami? :-)
Ja się tu ślinię od samego pisania na ten temat...

163. Data: 2015-12-07 22:28:41

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> LOL

Też się ubawiłem :-)

164. Data: 2015-12-18 19:02:37

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a gdzie ta sadzonę trzymasz? w domu w kuchni na parapecie? to ma być ciełe
miejsce czy zimne, w miszkaniu typu blok sucho jak w pieprzniczce, to nie
służy uprawom, (nawet kwiaty mam raczej mało wymagające, żeby dawały radę)

165. Data: 2015-12-18 19:10:56

Temat: Re: [gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :) / iinne soki
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

potwierdzam i podstrzymuję - w porównaniu do innych które przetestowałam -
jednak ten Cymes smakuje najbardziej prawdziwie
(w Wawie na hali mają dobry w miarę w szkle, u nas w Trójmieście nie ma go)
ale inne soki Cymesa to nie wiem - grapefruitowy np ok ale lepiej samemu
wycisnąć, a te z buraka - czemu 'muszą' być jest z soku zagęszczonego to nie
pojmuję.. jakoś nie jestem przekonana

i tu z odwetem przychodzą soki Zielonej Tłoczni - w butelkach
'piersiówkach' - wg opisu wyciskane z owoca właściwego, i na smak jest super
(a najbardziej zponać to po sokach których smak z natury rzeczy jest
szczególny - np z pokrzywy (czy rokitnika) - trzeba mieć hart ducha by to
pić :p (więcej niż jednego małego łyka tych 'wybrańców' nie daję rady, ale
to może przynajmnej świadczeć że nie rasowane/podsładzane/aromatyzowane/
itp). A sok z malin Zielonej Tłoczni - rzuca na kolana. I wchodzi do dna :_)

"yapann" <y...@o...pl> wrote in message
> też intuicyjnie wybierałam zawsze Marwit
> (acz ten obecny kiszony Cymesa z dodatkiem marchwii - smakuje pooprawnie..
> (jak na sok z butelki - choć wydaje się być trochę rozwodniony)).

-cz-i/
-czesc-ii-proby-islamizacji-europy/
a-przykladu/

166. Data: 2015-12-19 17:47:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Dec 2015 19:02:37 +0100, yapann napisał(a):

> a gdzie ta sadzonę trzymasz? w domu w kuchni na parapecie?

"dam do skrzynek w szklarni, potem pójdzie do loggii."
:-)

"Szklarnia" to u mnie tak naprawdę pozostałość po prawdziwej szklarni,
czyli stalowa konstrukcja od góry pokryta folią, boki wypełnione szkłem.
Bez ogrzewania. Póki temperatura jest powyżej zera, o jest najlepsze
miejsce, bo pietruszka rośnie, ale nie wybiega. Kiedy zaczyna się niewielki
mróz, przenoszę ją do loggii. Loggia jest narożna, chłodna. Trzymam tam też
cytrusy - do mrozów. Kiedy przyjdą mrozy, trzymam pietruszkę w
najzimniejszym i najjaśniejszym możliwym miejscu _w domu_, czyli na oknie
na klatce schodowej.

--

XL
O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

167. Data: 2015-12-19 17:50:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Dec 2015 19:10:56 +0100, yapann napisał(a):

> [...]
> itp). A sok z malin Zielonej Tłoczni - rzuca na kolana. I wchodzi do dna :_)

Ho ho, zaciekawiłas mnie, muszę poszukać soków z tej Zielonej Tłoczni.

168. Data: 2015-12-24 14:44:09

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja trochę podsuszam pietruchę przed mrożeniem (po umyciu lezy na kaloryferze
trochę, najczęściej jużw pudełku po pokrojeniu przed zamknięciem) - unikam
efektu szronu na mrożonce - potem przy rozmrażaniu ta woda się rozmraża co
smakowo nie służy mrożonce.

Mrożę w mniejszych pudełeczkach, żeby przy wybieraniu nie kumulować nowej
wilgoci w mrożonce.

Mrożona to tylko ekwiwalent gdy nie ma opcji na świeżą. A jak nie ma nawet
mrożonki to łysa zupa :)

169. Data: 2016-01-13 14:28:47

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[wątek się tak rozdął, że będę kontynuować w dowolnym miejscu]:

tak dla potomnych, po pewnym czasie narkoptyzowania się sokami z kaouchy -
testowasłam prócz Cymesa dwóch producentów:
- "Gand-M": http://www.gand-m.com/produkt.php?strona1=sok_z_kapu
sty (sok
dostępny np. w Wawie na hali). Jest OK ale nie jest tak kwaśny
- "SaTAN" :) (oczywiście chodzi o "STAN") sok "KACUŚ" - nieststy w plastiku,
ale pysznie kwaśny że miło pyska wywija (GandM taki kwaśny nie jest) - ale o
dziwo jeden skwaśniał mi (w lodówce, nieotwarty, po kilku tygodniach - ale
ze 2 mce (mniej więcej) przed datą ważności) - są w Tescach na przykład.

(Smakowo wolę S(a)tana, (ale z Cymesem na zmianę będe stosować w celach
dywersyfikacji))

Pozdrawiam.

170. Data: 2016-01-13 20:43:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2016 o 14:28, yapann pisze:
> ale o dziwo jeden skwaśniał mi (w lodówce, nieotwarty, po kilku
> tygodniach - ale ze 2 mce (mniej więcej) przed datą ważności)

A za przeproszeniem - jaki był bezpośrednio po zakupie?

Ewa

Pao de Queijo
Rosół wieprzowy
Bulgur