ginekolog i blona dziewicza.

21. Data: 2002-11-30 19:24:00

Temat: Re: ginekolog i blona dziewicza.
Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

f...@p...onet.pl wrote:
>wow, pieknie napisane

Vlad

22. Data: 2002-11-30 19:31:01

Od: "Leo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też tak myślę:)
leo
Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:6aec.00000160.3de90d77@newsgate.onet.pl...

> Rozpisałem się, bo przede wszystkim lubię Kasię ;-), a poza tym myślę że
Waldim

23. Data: 2002-11-30 19:41:51

Od: Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 30 Nov 2002 19:59:00 +0100, Leo wrote:

> Chłopie, ale sie rozpisałe?:)))

Będę złośliwy wobec kolegi lekarza (jak mniemam), mogę? ;)

1. Odpowiada się pod cytatami, nie nad.
2. Jeśli nie odnosisz się w żaden merytoryczny sposób do treści posta -
nie cytuj kilobajtów tekstu. Dla modemowca to cenne sekundy sciągania
bezwartościowego tekstu i czas zmarnowany na jego przejrzenie, dla kogoś
na stałym łączu - tylko to drugie, ale zawsze jakas strata
3. Zajrzyj pod adres http://extra.storm.pl/~piotr/oe.html i ustaw sobie
poprawną deklarację kodowania w swoim Outlooku, jesli zamierzasz używać
polskich literek
4. A tak w ogóle to witam i popieram :):):)

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
"Przed gabinetem szefa kolejka jak do Harrisa..."
(dr A. G.)

24. Data: 2002-11-30 19:48:19

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Vlad

Dzięki ;-).

Pozdrawiam serdecznie, andrzej

25. Data: 2002-11-30 21:17:13

Od: "Leo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> napisał
w wiadomości news:1t422dpwcbeqi.vx4rmmd5vkl1$.dlg@40tude.net...

> [...]
> 4. A tak w ogóle to witam i popieram :):):)
> Pozdrawiam,
> Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

Dzieki za sluszne uwagi. Jestem na grupie dopiero od 2 dni i dopiero sie
ucze zasad..
Mam nadzieje, ze bede pojetny.
Witam rowniez.
Postanawiam poprawe:)
Leo

26. Data: 2002-11-30 22:52:37

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 30 Nov 2002 16:31:17 +0100,jagusia wrote in
<asalce$poo$1@news.tpi.pl>:

> napisalam, ze po pierwszym badaniu pani g. stwierdzila, ze wszystko jest
> okej.
> przy kolejnej wizycie okazalo sie, ze jest konieczna operacja.
> nie widzisz tu skrajnosci?
> bo ja widze przez to ogromna niekompetencje pani lekarz.

Jak to jest błona Twojej siostry,to skąd wiesz jak ta błona wygląda i co
siostra robiła po ostatniej wizycie u g.?...Albo to Twoja błona,albo
materacem byłaś.

Kaja

27. Data: 2002-11-30 22:59:31

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 30 Nov 2002 17:58:45 +0100,jagusia wrote in
<asaqgi$dq7$1@news.tpi.pl>:

> Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> operacje. qrde rozumiesz roznice pomiedzy operacja, a zwyklym zabiegiem?
> nad decyzja zeby sie jej poddac trzeba sie zastanowic, nie kazdy przeciez z
> bolem zeba udaje sie od razu na operacje - nie wydaje ci sie?
> czy ty zeby wyrwac zeba kladziesz sie od razu na stole operacyjnym?
> nie rozumiesz przesady pani ginekolog w swoim dzialaniu?
> jesli nie rozumiesz nie mamy o czym rozmawiac.

A ja Ci powiem,że to Twój kochanek jest do kitu...Wyślij go do
seksuologa lub zaaplikuj mu viagrę.

--
Kaja

28. Data: 2002-12-01 10:07:55

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dyskusja, która tu rozgorzała wokół tego, co jest w takim przypadku lepsze -
znieczulenie miejscowe czy ogólne, jest ciekawym ale oddzielnym problemem. Moim
zdaniem lekarz wypisujący skierowanie na operacje zawsze powinien pacjenta
poinformować choćby skrótowo o przebiegu operacji a także przedstawić za i
przeciw takiego, czy innego postępowania (sposobu znieczulenia). To świadomy
pacjent powinien podejmować ostateczną decyzję o zastosowaniu metody leczenia
(znieczulenia) a nie autorytatywnie lekarz. Takie lakoniczne potraktowanie
pacjentki, jakie miało miejsce w tym opisanym przypadku, było moim zdaniem
nieprawidłowe.

To, że Kasia opowiedziała w tym wątku o ty, że jej siostra miała podobny zabieg
w znieczuleniu miejscowym, oczywiście nie oznacza, że dla wszystkich innym
przypadków takie rozwiązanie jest optymalne. Jednak dokładnie to samo można by
powiedzieć w drugą stronę. Mianowicie to, że ktoś miał podobny, udany zabieg w
znieczuleniu ogólnym, nie musi stanowić wzoru do ślepego naśladownictwa przez
innych. Generalnie, fakt podania przez Kasię przykładu siostry jest jak
najbardziej merytoryczny i wartościowy w tym wątku ;-).

Pozdrawiam, andrzej

29. Data: 2002-12-01 13:10:13

Od: "Tinue" <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

WALDIM wrote:

> Nie twierdze, ze wszystko robie najlepiej... ale ja to, o czym Ty
> piszesz znam z kilkuletniej praktyki i kilku lat studiow...
> a Ty slyszalas cos od siostry i na tej podstawie uwazasz, ze tylko
Ty
> masz racje...

WaldiM, daj spokój, szkoda klawiatury :-) Wielu pacjentom i tak zawsze
będzie się wydawało, że wiedzą lepiej od lekarza (że o pielęgniarkach
z rozbuchaną ambicją nie wspomnę).

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

30. Data: 2002-12-01 13:26:01

Od: "La Luna" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> szkoda ze juz nie masz blony dziewiczej bo bym Ci zaproponowal jej
> przeciecie w znieczuleniu miejscowym... juz od samego znieczulania
> frunelabys pod sufit... chyba, ze masz zupelnie znieczulona "tamta
> okolice"...

Jako kobieta ktora dostawala znieczulenie "w tamtych okolicach" (co prawda
chodzilo o inny zabieg ale miejsce zblizone - usuniecie polipu)
potwierdzam. Gdybym wtedy wiedziala to co teraz i ktos wogole zaproponowalby
mi "wylaczenie swiadomosci" na kilka minut - ani sekundy bym sie nie wahala
nad tym drugim.

Pomijam fakt ze znieczulenie nie znioslo bolu - bolalo jak cholera - to
dosyc delikatne miejsce. Najprawdopodoniej lekarz wiedzial ze tak bedzie -
bo lezalam przypieta pasami - inaczej pewnie bym lekarza tak kopnela ze
polecialby pod sciane a sama bym zwiala. A i tak sie krecilam i gadalam mu
co o tym jego znieczuleniu mysle - co pewnie nie ulatwialo mu zadania ;).
Nigdy wiecej takich "zabiegow" pod znieczuleniem miejscowym - jesli tylko
bede miala wybor.

Pozdrawiam
Agnieszka
--