grill

1. Data: 2003-06-25 14:19:54

Temat: grill
Od: "Lisiczka" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

niedługo będę organizować grilla dla 10-12 osób.
Doradzcie mi co można wrzucić na ruszt oprócz tradycyjnej kiełbaski
i niezbyt pracochłonnego??

Pozdrawiam

Sissi

1. Data: 2003-06-25 14:31:40

Temat: Re: grill
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Lisiczka napisal(a):

>niedługo będę organizować grilla dla 10-12 osób.
>Doradzcie mi co można wrzucić na ruszt oprócz tradycyjnej kiełbaski
>i niezbyt pracochłonnego??

A z potarwa 'niezbyt pracochlone' to sie jeszcze nie spotkalem... Z
czego to jest? ;-->

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2003-06-25 14:32:58

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Lisiczka napisal(a):

>niedługo będę organizować grilla dla 10-12 osób.
>Doradzcie mi co można wrzucić na ruszt oprócz tradycyjnej kiełbaski
>i niezbyt pracochłonnego??

A z potrawa 'niezbyt pracochlone' to sie jeszcze nie spotkalem... Z
czego to jest? ;-->

1. Data: 2003-06-25 14:34:03

Od: "Lisiczka" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale złośliwiec ;p
chodziło mi o takie potrawy które nie zajęły by mi większości czasu który
mogę
spędzić ze znajomymi..

pozdrawiam

Sissi

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisał
w wiadomości news:kkcjfv4l0qlcsld0scimqgulq41fdoiemh@4ax.com...

1. Data: 2003-06-25 16:23:06

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Jun 2003 16:19:54 +0200, Waćpanna lub Waćpan Lisiczka, w
wiadomości <bdcb5o$adi$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> niedługo będę organizować grilla dla 10-12 osób.
> Doradzcie mi co można wrzucić na ruszt oprócz tradycyjnej kiełbaski
> i niezbyt pracochłonnego??

W daniach głównych się nie znam zbytnio, ale na deser prpoonuję banany z
grilla z czekoladą.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

1. Data: 2003-06-25 17:10:22

Od: "Bartosz Rakowski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lisiczka" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
[ciach]
> niedługo będę organizować grilla dla 10-12 osób.
> Doradzcie mi co można wrzucić na ruszt oprócz tradycyjnej kiełbaski
> i niezbyt pracochłonnego??

Proponuje sprawdzona karkowke. Mozesz zrobic karkowke w musztardzie z
ziolami, albo w standardowym zestawie ziol grillowych.
W zaleznosci od tego jak kto lubi, to mozna piec dluzej, lub krocej, ale
lepiej moim zeby nie byla zbyt przypieczona, bo wtedy ciezko sie kroi i
ogolnie troche bardziej ciezka jest. A lekko zarumieniona jest najlepsza, w
dodatku miekka w srodku :)

Pozdrawiam
Bartek

P.S. Dla wegetarian mozesz zrobic cukinie, z tostami z grilla (i maslem
czosnkowym), albo salatke z warzyw z grilla.

1. Data: 2003-06-25 18:15:43

Temat: Odp: grill
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lisiczka <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bdcb5o$adi$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
>
> niedługo będę organizować grilla dla 10-12 osób.
> Doradzcie mi co można wrzucić na ruszt oprócz tradycyjnej kiełbaski

Ja proponuje karkowke wczesniej wrzucona do marynaty: sos sojowy, olej,
curry, czosnek, musztarda. Kielbaski mozesz naciac i posypac przyprawa do
grilla i tez na noc zostawic. Mozna tez kaszanke naciac, nadziac plasterkami
czosnku i cebuli, pozniej taka kaszanke zawinac w folie aluminiowa i na
grilla. Kilka postow nizej podawalam przepis na ziemniaczki z grilla.
Wszystko to pychota.

--
*** Gosia_KIKI ***

1. Data: 2003-06-26 09:51:33

Od: d...@w...pl (Darek) szukaj wiadomości tego autora

Lisiczka wrote:

> ale złośliwiec ;p
> chodziło mi o takie potrawy które nie zajęły by mi
> [...]

Oczywiście, że karkówka i to cienko pokrojona ok. 1 cm
grubości. Nie rozbijać. Całość w marynatę na nie mniej
jak trzy godzinki (może być cała nocka) w lodówce.
Marynatka z oliwy i przypraw do grila no i oczywiście
czosnek wg uznania. Może być kaszanka w całości
pieczona na grilu bez wstępnych ceregieli. Trzeba
uważać aby nie pękła ostro bo wszystko wyleci. Ja
jednak poza karkówką przepadam za skrzydełkami z
kurzyny. Marynata jak w przypadku karkówki i do
jedzenia. Smacznego i baw się dobrze. Darek
spotkalem... Z

wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl

1. Data: 2003-06-26 10:15:06

Od: "Beata Księżyk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> niedługo będę organizować grilla dla 10-12 osób.
> Doradzcie mi co można wrzucić na ruszt oprócz tradycyjnej kiełbaski

Kiedys na grupie ktos podawal przepis na kurczaka w marynacie jogurtowej (sa
wysmienite), przepis mam w domciu, moge wieczorkiem wpisac.

Beata

1. Data: 2003-06-26 12:13:29

Od: "Janus, Pawel" <P...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuje sprawdzona karkowke. Mozesz zrobic karkowke w musztardzie z
> ziolami, albo w standardowym zestawie ziol grillowych.

To ja może coś w temacie. Proponuję sos czosnkowy dla odpornych :-)
Pycha.
Przepis:
Główka albo dwie czosnku - zgnieść, ew. poszatkować na miazgę. Do tego
dodać łyżkę oleju z oliwek i soku z cytryny. Mieszać lub miksować
dodając kilka kropel oliwy aż do uzyskania charakterystycznej
konsystencji majonezu. Uwaga! Mocne i coraz mocniejsze z kęsu na kęs!
:-) Ale mniam, mniam. Po kilku godzinach dostaje delikatnego
pistacjowego kolorku. Można przechowywać w lodówce kilka dni. Nie
zdarzyła mi się osoba, która nie byłaby zachwycona tym sosem.

mozarella
Czy ktoś widział przezroczyste talerze Arcoroc [Wroc]
Prośba o nalewkę orzechową
Liście selera
Ziemniaki z grilla