Re: grunt to zakupy...

Data: 2004-01-10 18:15:01
Temat: Re: grunt to zakupy...
Od: nonnocere <m...@g...pl>

cbnet wrote:

> BTW czy Ty nie kupujesz nic w ~promocjach?
> Wolisz za 'normalna' cene? ;)

No dziś na przykład kupiłam spodnie z wyprzedaży. Ale nie złamałam
nikomu ręki, nie rozwaliłam kasy, nie przepychałam się...

Pytanie co jesteś w stanie poświęcić by dostać okazyjnie jakąś rzecz. Ja
jestem w stanie poświęcić pieniędzę i czas na jej kupno. Ale nie
przyłoże nikomu by ją dostać, nie będę się przepychać etc...

Komuś pasi kogoś odepchnąć, by zrobić zakupy. Na a jakże by inczej,
jeśli jest na to ogólne przyzwolenie. No bo przecież prawo
silniejszego... No bo przecież frajer ten, co się nie pcha...
--
Pozdrawiam, Magdalena S.

"Aby zdobywać wielkość, człowiek musi tworzyć, a nie odtwarzać"
Antoine de Saint - Exupery