Re: hipnoza

Data: 2001-03-04 21:42:55
Temat: Re: hipnoza
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl>

Madusza wrote:

> Mam takie pytanie: Skoro hipnoza jest oddzia?ywaniem na pod?wiadomo?ae, to
> czy mo?na za pomoc? hipnozy zakodowaae g?eboko w niej np niech?ae do jedzenia?
> Je?li tak to aby zapobiec popadni?ciu w drug? skrajno?ae (jestem osob? oty??)
> czy mo?na np wzbudziae wstr?t tylko do okre?lonych potraw?

alez to sie czyni od lat , tyle ze skutecznosc jest podobna
jest w przypadku mowienia komus zeby nie palil papierosow, bo sa
szkodliwe.

Nad podswiadomoscia kontrole przejmuja uzaleznienia i one podejmuja
decyzje.
Kiedys publikowala sie znana profesor, zajmujaca sie leczenie hipnoza
uzaleznienia alkoholowego.

Sktecznosc hipnozy jest wzgledna, chociaz jest wykorzystywana do prania
mozgow, ale w czasach, gdy mozg odbiera tak wiele dynamicznych bodzcow
to moze skutecznosc hipnozy staje sie problematyczna.
D.