i jak tu zalozyc sukienke

1. Data: 2002-08-22 10:44:06

Temat: i jak tu zalozyc sukienke
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki problem. Jestem osoba dosc okragla (nie powiedzialabym ze gruba ale
tu i owdzie za duzo jest) i w momencie kiedy zakladam spodnice badz sukienke
i chwile w niej pochodze odpazaja mi sie nogi (a dokladniej uda). Ja rozum
iem ze one o siebie ocieraja. Czasami powoduje to wrecz odpazeniowe bable
ktore trzeba potem leczyc. Staram sie przed wyjsciem nasmarowac nogi talkiem
pudrem czy czyms w tym rodzaju. Ale to pomaga tylko na chwileczke.
Czy ktoras z was ma podobne doswiadczenia?
Jak z tym walczyc????
POMOCY!!!!!!!!

1. Data: 2002-08-22 10:56:23

Temat: Re: i jak tu zalozyc sukienke
Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
talkiem
> pudrem czy czyms w tym rodzaju. Ale to pomaga tylko na chwileczke.
> Czy ktoras z was ma podobne doswiadczenia?

Hmmm.... jedyną rzeczą jaka mi do głowy przychodzi to założyć rajstopy, ale
to chyba nie o to chodzi...
Pewnie często chodzisz w spodniach i masz bardzo wrażliwą skórę na
wewnętrznych stronach ud, może ją spróbuj troszkę zahartować chodząc w
spódnicach po domu, coraz bardziej przedłużając czas... Nic więcej chyba nie
wymyślę...

Pozdrawiam, Aga

Aha, popytaj w aptekach, są maści przeciw odparzeniom dla niemowląt więc
możesz spróbować.

1. Data: 2002-08-22 11:16:58

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masc z pantenolem stosowalam wiele razy.. po odpazeniu. Rzeczywiscie wieks
zosc czasu chodze w spodniach ale nie az tak strasznie czesto. Nigdy nie s
lyszalam zeby ktos inny mial takie problemy.
A rajstopy odpadaja bo za goraco
A..... ostatnio wymyslilam sobie ze obetne gore rajstop... tak zeby z pod
spodnicy nie bylo widac
Ale bardzo szybko zwinelo sie to w rulonik i po moim cudownym sposobie
:-(((((

1. Data: 2002-08-22 11:42:20

Od: "Katarzyna Michoń" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kropelka <k...@n...serwery.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ak2f9d$fho$...@n...tpi.pl...
> Mam taki problem. Jestem osoba dosc okragla (nie powiedzialabym ze gruba
ale
> moja mama, mająca podobny problem, nosi majtki z nogawkami, coś na kształt
legginsów w cielistym kolorze, prawie niewidoczne.
może to pomoże?, życzę powodzenia, kasia.

1. Data: 2002-08-22 12:28:34

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale
> legginsów w cielistym kolorze, prawie niewidoczne.

A to niegłupi pomysł, takie majteczki jeszcze dość ładnie modelują sylwetkę
:)

Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2002-08-22 12:30:48

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka wrote:

> Masc z pantenolem stosowalam wiele razy.. po odpazeniu. Rzeczywiscie wieks
> zosc czasu chodze w spodniach ale nie az tak strasznie czesto. Nigdy nie s
> lyszalam zeby ktos inny mial takie problemy.

To nie kwestia grubosci ud. Ja mam szczuple a tez mi sie to zdarza. Masz
delikatna skóre od wewnetrznej strony ud, to dlatego.
Rada- unikac spodnic i sukienek w upaly, jesli juz to absolutnie nie
siadac w autobusach- wtedy te miejsca dwa razy bardziej sie poca a potem
odparzenie po paru krokach gotowe. Kupic ponczochy samonosne. Koncza sie
akurat powyzej miejsca które ocierasz wiec powinny sie sprawdzic w
gorace dni.
pzdr
agi

1. Data: 2002-08-22 13:09:13

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agusiek" <A...@i...pl> napisał w wiadomości

> kształt
>
> A to niegłupi pomysł, takie majteczki jeszcze dość ładnie modelują
sylwetkę
> :)

Hmm... W którymś ze sklepów z bielizną typu palmers widziałam jedwabne
pantalonki takie do pół uda... i to były raczej majtki, a nie dół od piżamy,
bo góry przy tym nie było... jedwab jest śliski...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-08-22 13:56:08

Od: "Arfi" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wewnętrznych stronach ud, może ją spróbuj troszkę zahartować chodząc w
> spódnicach po domu, coraz bardziej przedłużając czas

Tu raczej nie chodzi o spodnie.
Ja w spodniach ostatnio praktycznie nie chodzę bo przytyłam i po prostu się
w nie nie mieszczę:-(
a mam ten sam problem z wewnętrzną stroną ud.

pozdrawiam
Arfi

1. Data: 2002-08-22 14:55:57

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Kupic ponczochy samonosne. Koncza sie
> akurat powyzej miejsca które ocierasz wiec powinny sie sprawdzic w
> gorace dni.

Ponczochy samonosne sa ekstra! Potwierdzam. Nie jest w nich tak goraco, jak
w rajstopach. Ja je bardzo lubie :)
Ale nie do krotkich spodniczek, oczywiscie :))
Mapet

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-08-22 16:07:38

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 22 Aug 2002 16:55:57 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <m...@p...onet.pl> i powiedziała:

> Ponczochy samonosne sa ekstra! Potwierdzam. Nie jest w nich tak goraco, jak
> w rajstopach. Ja je bardzo lubie :)
> Ale nie do krotkich spodniczek, oczywiscie :))

Czemu? ;-)

Zuzanka, co zwykle nosi do krótkich

*:.
Wagner? To cos jak Manowar, tylko starsze.

Dziwna waga
Popękane naczynka
Kosmetyki a ciąża
cosmo virtual look raz jeszcze