Re: (inne) trochę szalony pomysł

Data: 2005-08-16 20:47:14
Temat: Re: (inne) trochę szalony pomysł
Od: Lia <L...@p...onet.pl>

Dnia 2005-08-16 22:38:29 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Uka P.* skreślił te oto słowa:

> [...]
> spojrzenie na świat. Wy tu wszystkie jesteście zafascynowane robótkami i
> widząc tyle "współplemiennic" macie wrażenie, że cały świat robótkuje i tylko
> nie ma porządnego pisma. Być może to ja się mylę [zawsze byłam sceptyczna],
> ale dlatego postuluję, żeby wszelką działalność na gruncie tworzenia takiej
> gazetki rozpocząć od zrobienia kilku sztuk pierwszego numeru własnym sumptem,
>[gdzieś na drukarce A3] i przeprowadzenia profesjonalnego badania rynku
>[ankieta], czy to w ogóle jest w polu zainteresowania młodzieży.

Może masz rację... ale jak patrzę na ogrom takich pisemek za granicą to
wychodzi mi, że mają tam nabywców.
Oczywiście - sa inne zarobki, może nawet bogatsze tradycje w robótkowaniu -
ale czy aż tak bardzo się róznimy od Niemek czy Holenderek?

> A to ładne :-)))))

I takie szalenie prawdziwe :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*