jablka

1. Data: 2002-10-24 10:11:50

Temat: jablka
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wraz z jesienia przychodzi pora na jablka.
Wybor jest ogromny.
Jakie sa waszymi faworytami ?
Ja uwielbiam Gale. Ma lekka nute gruszkowa. Drobne roznice smakowe sa
miedzy roznymi sadami , ale na ogol jest - jak dla mnie - bardzo smaczna.
Jablka te mam zawsze w ...ciaglej konsumpcji w domu:))
A jakie Wy lubicie?

Jola L-L

1. Data: 2002-10-24 10:32:11

Temat: Re: jablka
Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:

> Wraz z jesienia przychodzi pora na jablka.
> Wybor jest ogromny.
> Jakie sa waszymi faworytami ?

A ja uwielbiam Goldeny. I Kortlandy. I szare renety, swietne do ciast, ale na
surowo tez lubie. I jeszcze... Starkinsony chyba, zapomnialam nazwe. O, i
Alwa jest pyszna. No dobra, ja ogolnie kocham, uwielbiam jablka :-)

Maria

1. Data: 2002-10-24 11:05:16

Od: "Kama" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też lubię Galę na surowo, ale do pieczonych tylko renety
Kama

1. Data: 2002-10-24 11:06:57

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie sa waszymi faworytami ?
> A jakie Wy lubicie?

W ilosciach hurtowych Goldeny zamiennie z Jonagold- twarde, soczyste, po
prostu poezja...

Dorota

1. Data: 2002-10-24 11:12:04

Od: "Kama" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

a tak w temacie pieczonych polecam: wydrążyć środki, w rondelku rozpuścić
trochę masła z miodem, dodać odrobinę imbiru, rodzynki i płatki migdałowe-
napełnić tym środki jabłek, zawinąć w folię aluminiową i piec w piekarniku.
Po wyjęciu przełożyć na talerzyki - obok położyć łyżkę bitej śmietany
posypanej cynamonem. Jesienna pycha - u mnie był to przebój na imieninach.
Kama

1. Data: 2002-10-24 11:29:26

Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

spartany, kortlandy i reneta oczywiscie
Beatka

1. Data: 2002-10-24 13:50:45

Od: "Mea" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorka" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> W ilosciach hurtowych Goldeny zamiennie z Jonagold- twarde, soczyste, po
> prostu poezja...
>
> Dorota

A ja lubie "Fantazje", tez jest soczyste jablko. Kiedys (pare dobrych lat
tamu) byly przepyszne "Malinowki". Teraz tez sa, ale niestety to juz nie ten
smak i aromat....

1. Data: 2002-10-24 17:52:05

Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Wraz z jesienia przychodzi pora na jablka.
> Wybor jest ogromny.
> Jakie sa waszymi faworytami ?
> Ja uwielbiam Gale. Ma lekka nute gruszkowa.

Championy tez sa gruszkowate lekko ;-))

--
Catalina
icq #54287160

1. Data: 2002-10-25 16:15:06

Od: domańczak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:

>Wraz z jesienia przychodzi pora na jablka.
>Wybor jest ogromny.
>Jakie sa waszymi faworytami ?

Lobo :-
Pozdrawiam