Re: jajecznica

Data: 2006-06-01 17:50:52
Temat: Re: jajecznica
Od: "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl>

Witam!

Notujaca w wiadomości do grup dyskusyjnych:

> Zgadzam się, niedawno odkryłam uroki jajecznicy z fetą :-) Bardzo fajne są
> też wersje feta + szczypiorek i feta + suszone pomifory z zalewy

No właśnie, może ktoś mi doradzi...
Mam sporo Pomodori secchi. Takie niby suszone, w soli.
Ale one są wilgotnawe (tak ma być).
Niestety - nawet po dokładnym oskrobaniu z soli - są nieprzytomnie słone.
Nie da się zużyć do niczego.
Do pomidorowej - można dać ze dwa plasterki pod warunkiem, że już nie
posolę zupy ani nie dodam sosu sojowego.
O dodaniu do np pizzy nawet nie ma co myśleć.
Jajecznica - słona okrutnie, a pomidorki w ilości 1 plasterek na 4 jajka...
Moczenie w wodzie nieefektywne - te pomidory rozłażą się i zostaje
sama skórka i b. słona zawiesina.

Ktoś ma może jakiś pomysł, jak to wykorzystywać?

Pozdrawiam serdecznie - Wojtek H.