Re: jak długo należy gotować

Data: 2008-11-10 21:57:23
Temat: Re: jak długo należy gotować
Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

"Tomek" <a...@p...onet.pl> wrote in message
news:gfa6f4$41e$1@news.onet.pl...

> ugotowałem tak ja radziliście, wszystko było ok poza smakiem, nie wiem
> dlaczego ale czuć było sporą goryczkę, czy to wina odmiany brukselki, czy tak
> ma być?

Możliwych wersji jest kilka:
- zapomniałeś dodać masła ?
- zapomniałeś dodać cukru ?
- skatowałeś lub ktoś skatował brukselkę zanim ja ugotowałeś (trudne, może nawet
przemarznąć i jej nie zaszkodzi, jak jednak trzymać szczelnie zawiniętą folią to
się może się udać).
- nie lubisz brukselki (nie ma co się martwić, ja zaczałem zajadać się żurkiem i
barszczem dopiero grubo po trzydziestce, kubki smakowe podobno dopiero wtedy
dochodzą do pełnej formy lub jak twierdza inni jest wręcz odwrotnie :-)

TomekD