jak ja namowic...

1. Data: 2003-03-02 20:46:21

Temat: Odp: jak ja namowic...
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik marqz <m...@w...pl>

> acha... czyli musze sie z tym pogodzic...
> a ona z tym ze bede sie slinil na widok kobietek... na ulicy?
> To chyba nie jest dobre?

To znajdz sobie taką co odpowiada Ci pod każdym względem a nie chcesz
zmieniac czlowieka na siłe

1. Data: 2003-03-03 12:27:36

Temat: jak ja namowic...
Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
Mam nastepujacy problem.
Kocham swoja dziewczyne ... za to jaka jest...
jest ladna...
ale jestem facetem ktoremu podobaja sie wyraze sie dosc prostacko...
laski...
Chcialbym np zeby nosila buty na obcasie... i nie moge jej dotego przekonac.
1) jest niewysoka...
2) nie ma charakteru kobiety wampa...
na razie udalo mi sie ja namowic na stringi...

ale ile ja sie natlumaczylem ze bedzie wygladala atrakcyjnie gdy czasem
zalozy takie buciki...
albo ze powinna zadbac o paznokcie...
czasem jej nie potrafie rozgryzc...
Czy ja wymagam od niej czegos nienormalnego?
Cos co mnie pociaga, podnieca... podoba ona tego wogole nie bierze pod
uwage...

Powiedziala ze znajmomi jak sie dowiedzieli ze ja chce zeby ubrla takie buty
powiedzieli ze sobie tego nie wyobrazaja i parskneli smiechem,,,,
Na moja obrone mialem tylko tyle:
ze za taka cie wlasnie maja... mala dziewczynke, martensy... i slomiana
torebke...
a mi sie marzy laska...
:(
M.

1. Data: 2003-03-03 12:35:46

Temat: Re: jak ja namowic...
Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Okej...pisalem troche w pospiechu i haotycznie....
Dziewczyna jest kochana... ladna...
tylko brak jej "sznytu"
:/... ona kwituje to tym ze aby sie ubrac trzeba miec troszke kasy...
M :(

1. Data: 2003-03-03 12:42:03

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-03 12:44:01

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

marqz <m...@w...pl> napisał(a):

> Chcialbym np zeby nosila buty na obcasie... i nie moge jej dotego przekonac.
[ciach]
> Czy ja wymagam od niej czegos nienormalnego?
> Cos co mnie pociaga, podnieca... podoba ona tego wogole nie bierze pod
> uwage...

Moim zdaniem, nienormalne jest to, ze w ogole od niej czegos _wymagasz_.

> ze za taka cie wlasnie maja... mala dziewczynke, martensy... i slomiana
> torebke...

Ma po prostu ulubiony styl. I nawet wyglada to sympatycznie...

> a mi sie marzy laska...

..i dlatego dziwie sie, ze cie juz dawno nie kopnela w tylek. O.

Dunia

PS. Mam nadzieje, ze jednak po prostu trollujesz.

1. Data: 2003-03-03 12:44:15

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>PS. Mam nadzieje, ze jednak po prostu trollujesz.

Nie!. jestem calkiem powazny!
Niczego nie wymagam...
eeee zakrzyczycie mnie zaraz :(
babska solidarnosc

1. Data: 2003-03-03 12:46:23

Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-03 12:46:55

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam,
>skoro twierdzisz ze kochasz swoja dziewczyne za to jaka jest to dlaczego
>chcesz ja zmieniac? :)
Nie chce zmieniac chce tylko podszlifowac...

>Wydaje mi sie ze nie powinno sie zmuszac ludzi do udawania, ze sa kims
>innym, jesli podobaja jej sie martensy to niech lepiej tak zostanie,
>przynajmniej jest soba ;)

Tylko ze jak potem musi sie ubrac ladnie na jakies wesele czy uroczystosc...
to marudzi ze jej nogi puchna...

Ja tez kiedys myslalem ze nie ubiore garnituru... do momentu kiedy
stwierdzilem...
men... czasami trzeba byc z klasa...
M.

1. Data: 2003-03-03 12:47:02

[...]