Re: jak oceniacie czaszki-imitacje?

Data: 2003-10-22 17:51:46
Temat: Re: jak oceniacie czaszki-imitacje?
Od: "Viktor Chrzanowski" <l...@w...pl>

Większość ludzi nie kupiło sobie i nie miało na własnośc zadnej czaszki a
jakos pozdawali egzaminy. Myślę ,że o tej czaszce można pomyslec przed
egzaminami w trakcie specjalizacji neurologicznej....
To nie jest potrzebne teraz - większość uczelni ma czaszki w katedrze i
salach ćwiczeń anatomi - i tam nikt nie odmówki wydania czaszki do nauki w
sali....

Pozdrawiam..... i życze trochę mniej nadgorliwości- najważniejsze znac
dobrze podstawy a nie szczegóły i /podczas gdy podstawy leżą....

Viktor