Re: jak przytyć

From: "asia" <j...@h...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: jak przytyć
Date: Mon, 11 Jun 2001 13:18:24 +0200

trudno mi uwierzyc, ze mozna miec problemy z przytyciem, bo naleze do osob,
ktore musza sie pilnowac aby nie nazbierac kilku kilogramow nie wiadomo
kiedy. Mam jednak kolezanke ktora ma problem, bo bardzo chcialaby miec choc
kilka kilo wiecej, zalozyla sie nawet z moim ojcem, ze on chudnie 5 kg a ona
przytyje 5 kg, ale niestety ani jeden ani drugi celu nie osiagnal.
Czytalam kiedys porady dla osob pragnacych przytyc, polecano produkty takie
jak banany, awokado, suszone owoce jako roznego rodzaju przegryzki w ciagu
dnia. Tlusty twarog i mleko. I jeszcze jedzenie pol procji wiecej niz jesz
do tej pory - zjadasz 2 kromki na sniadanie - zjedz 3 itp. Moze to dziala.
Pozdrawiam
Asia