jaki krem (cera dojrzala)

1. Data: 2003-10-27 12:12:06

Temat: jaki krem (cera dojrzala)
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Szukam czegos dla mamy do uzywania na codzien.
Wiek 47 lat - cera sucha ze sklonnosciami do alergii, ciut zwiotczala i
zszarzala.
Potrzebuje jakis krem mocno nawilzajaco-ujedrniacy i na twarz i pod oczy i
jeszcze zeby sie na zime nadawal, albo chociaz jeszcze cos na zime do tego.
Mam nadzieje ze wymagania nie za duze :)

--
mag.
"she's all I've ever needed.."

1. Data: 2003-10-27 12:34:26

Temat: Re: jaki krem (cera dojrzala)
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potrzebuje jakis krem mocno nawilzajaco-ujedrniacy i na twarz i pod oczy i
> jeszcze zeby sie na zime nadawal, albo chociaz jeszcze cos na zime do
tego.

Znajoma 55-latka bardzo sobie chwali lifting blyskawiczny z serii Fitolift
Daxu. Krem jest po 45 roku zycia, wiec moze Twojej mamie tez podpasuje.
Zobacz cala serie: http://www.dax.com.pl/fitolift/fitolift.html

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-10-27 13:18:31

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

>Wiek 47 lat - cera sucha ze sklonnosciami do alergii, ciut zwiotczala i
>zszarzala.

jak ze sklonnosciami do alergii, to najpierw zalatw mamie probki
wszystkich potencjalnych kremow dla niej - moja uczula 3/4 oferty
sklepow i perfumerii. jak rowniez aptek.

>Potrzebuje jakis krem mocno nawilzajaco-ujedrniacy i na twarz i pod oczy i
>jeszcze zeby sie na zime nadawal, albo chociaz jeszcze cos na zime do tego.
>Mam nadzieje ze wymagania nie za duze :)

moja mama chwali dermike inteligentna (teraz z numerkiem 2010), YR
minuit i pro-retinol (na dzien, ma filtry), pod oczy q10 + retinol
intefragrances (krem w tubce - z tej serii obie polecamy pianke do
mycia twarzy; jest super, ale czasem zdarza sie jej, pod koniec
opakowania, skisnac - poznasz po zmianie zapachu z kwiatowego na
sciekowy). na zime - na sucha skore zimowy krem YR jest ok, ale ja
niewiele o nim wiem i nie mam pojecia, jak u niego z filtrami.

aha, caly eris i avon ja rowno uczulaja, wiec uwazaj na te firmy -
oczywiscie, na kazdego dziala co innego, ale zalecam ostroznosc.

anek

1. Data: 2003-10-27 13:25:49

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anek" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
> elo "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>
> moja mama chwali dermike inteligentna (teraz z numerkiem 2010), YR
> minuit i pro-retinol (na dzien, ma filtry), pod oczy q10 + retinol

A cy minuit nie jest za slaby dla 47-latki?
To jest tylko pro-retinol no i ja sama go uzywam jako 25 latka.
Wiec chyba chcialabym cos co daje ladnego kopa skorze a jednoczesnie jest
hypolalergiczne.

m.

1. Data: 2003-10-27 14:02:04

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>To jest tylko pro-retinol no i ja sama go uzywam jako 25 latka.
>Wiec chyba chcialabym cos co daje ladnego kopa skorze a jednoczesnie jest

wszystko zalezy od stanu skory. akurat moja mama nie potrzebuje
niczego silniejszego. jesli Twoja mama potrzebuje, poszukaj czegos z
fitohormonami - seria costam Citrus AA Oceanic, Fitolift (czy jakos
tak) Daxa (chociaz to moja mama miala i uwaza, ze krem ma wyjatkowo
tepa konsystencje), z gornych polek Rexolution D-Contraxol Lancome, no
Surgetics Givenchy, Repairwear Clinique - jest tego duzo.

wszystko zalezy od stanu skory - jesli faktycznie jest mocno
zwiotczala, to optymalnym wyjsciem byloby serum dzialajace uderzeniowo
(a moze jakies kapsulki? Liz Arden ma cos takiego, o ile pamietam) i
na to dobry, mocny krem na noc (moze byc z tej samej serii, co serum,
wtedy beda sie uzupelniac), a na dzien cos lekko liftujacego, z
dobrymi filtrami. albo liftujacy podklad i dobry krem miejski z
filtrami (daywear EL? ktorys apteczny? na aptecznych nie znam sie
wcale).

anek

1. Data: 2003-10-27 14:49:01

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

novadiol vichy
svr hydracid alfa+ (na noc)
fadiamone
(wszystko z apteki)

1. Data: 2003-10-27 17:45:43

Od: "ToJa" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

z apteki polecam Jabu'she co prawda nie nawilża ale dobrze napina i
naprawdę dobrze się sprawuje, pogadaj z paniami moze bedą mieć próbki bo
nie jest tani więc lepiej najpierw spróbować

pozdrawiam ASia

1. Data: 2003-10-27 17:54:12

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Justyna" <m...@o...pl>

>novadiol vichy
>svr hydracid alfa+ (na noc)
>fadiamone
>(wszystko z apteki)

ooo, Justyna! powiedz no kochana, co to jest to trzecie cos i jakiej
firmy (svr?), to moze podsune mamuni.

anek

1. Data: 2003-10-27 18:03:28

Od: "ToJa" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie, ta firma chyba od niedawna u nas jest?
>
> czy warta uwagi i jak cenowo?
>
> kasica
> --
firma szwedzka , kremy typowo przeciwzmarszczkowe i z tego co się orientuję
dość intensywne czyli dla cery dojrzałej , cenowo około 100 zł a krem pod
oczy ok 70 zł , apteki przynajmniej w Trójmieście mają próbki i można
spróbować , moja mama używa już trzecią tubkę i uważam że efekty są widoczne
tzn lepiej napięta skóra i mniejsze pory , ja stosowałam jako kurację
jednorazową krem pod oczy i sińce były trochę mniej widoczne

pozdrawiam ASia

1. Data: 2003-10-27 18:10:12

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Oct 2003 18:45:43 +0100, ToJa <N...@o...pl> wrote:
:
[...]

"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

na tropie nowego zapachu...;-)
Rosniecie wlosow na twarzy.
elektryzowanie się włosów