Re: jaki krem na basen?

Data: 2003-09-15 15:37:24
Temat: Re: jaki krem na basen?
Od: "rena" <r...@a...pl>

Użytkownik "agatka" <A...@i...com> napisał w wiadomości
news:bjschi$d97$1@korweta.task.gda.pl...

> zapisałam sie na basen ale boję się co chlor zrobi z moją cerą. czy
> wcześniej mam się wysmarować czymś ochronnym? jakieś sugestie?

moja sugestias jest taka, ze czymkolwiek sie nie wysmarujesz PRZED, to i tak
to splywie w wodzie, tobie nie przysluzy sie, za to pobrudzi wode innym.
kremow uzywaj pozniej, ale takich, ktorych uzywasz na codzien. ja mam cere
b. tlusta, po basenie jest wysuszona, ze hej, ale dochodzi do siebie po
kremie nawilzajacym, a nie jakims tlustym, ktorego nigdy nie uzywam. po
basenie zawsze tez uzywam kremu do rak, bo tez mam bardzo wysuszone.