Re: jaki proggram

Data: 2009-07-20 15:57:07
Temat: Re: jaki proggram
Od: Piotr M <p...@p...onet.pl>

Szanowny dyskutant(ka) grupy pl.soc.inwalidzi , Jacek Kruszniewski
napisał(a)

> 2. Oprogramowanie specjalistyczne - niestety - dla twórców oprogramowania
> - to jest problem, każda dystrybucja jest ciut inna, ma ciut inną
> kompilację, i wtedy dla firmy produkującej komercyjne aplikacje jest
> problem z takim klientem na Linuxa - bo w komercji niestety jest tak, że
> klient płaci i chce żeby mu chodziło, zmieni sobie Fedorę 7 na Fedorę 11 i
> może mieć problem - bo inna wersja biblioteki tej a tej :(
>
> Adam masz rację - jako komputer tylko Biuro, praca typu - pisanie
> dokumentów, tłumaczenia etc i Internet - bez extra wymagań to Linux jest
> [...]

Witaj
Dla mnie podstawową zaletą Linuxa jest ....to że nie mam po prostu
wyrzutów sumienia i względy estetyczne. Vista mi się nie podoba dla
równowagi
środowisko graficzne KDE 4x też nie bo za bardzo przypomina Vistę.

Co do zastosowań bardziej zaawansowanych niż biurowe prace. Z obserwacji
znajomych informatyków wynika że...... z Linuxem Windowsem jest jak z
młotkiem jednym pasuje jeden innym drugi
A poza tym w przypadku Linuxa chyba trudniej jest klienta przekonać zęby
zapłacił bo przecież linux jest darmowy :). ale mogę się mylić

--
Piotr M:)