Re: jakie wybrac liceum? [OT]

Data: 2006-03-28 13:30:20
Temat: Re: jakie wybrac liceum? [OT]
Od: "Old Rena " <o...@N...gazeta.pl>

Asiunia <a...@N...gazeta.pl> napisała:
> Co do szkoly. Wiec on na wstepie Staszica odrzucil, podoba mu sie Batory,
> potem Kochanowski, a tak w ogole to idzie do zawodowki. Polonistce ponoc to
> powiedzial, dzwonila do mnie wychowawczyni z zapytaniem czy naprawde.

Ja swojego syna oddam do terminu u hydraulika. Od dawna to planuję. Niech
tylko gimnazjum skończy.
Znajomej syn zakończył edukację w Batorym kilka lat temu. Nie podam Ci
żadnych konkretów, niestety. Stwierdziła jedynie ogólnikowo, że drugiego
dziecka już tam nie posłała; i nie dała z siebie wyciągnąć żadnych argumentów
na "nie", poza "stosunki między nauczycielami były nienajlepsze". Hm. Poza
tym... krąży fama, że liceum dla snobów. :)
Twój syn do Batorego, to ze względu na IB? Społeczne liceum na Bednarskiej
też ma.
Niechby zajrzał jeszcze do tego Czackiego... co mu szkodzi... W kwietniu
dzień otwarty http://www.czacki.edu.pl/

--
Old Rena praktyczna
[Renata Gierbisz]