Re: kapusta z porem

Data: 2001-11-13 05:46:43
Temat: Re: kapusta z porem
Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net>

> ja jeszcze o przecinaniu jaj na pol na Wielkanoc pisalam -
> stanowczym gestem przerznac na pol stalo napisane...

I nie szkoda Ci jaj? ;)
A tak przy okazji jaj... moja starsza siostra w okresie Wielkanocy zawsze
mowila cos o wydmuszkach... ;)

> kuchnia w ogole jesttaka wiecej mordercza...az sie dziwie, ze
> koperek nie oplakuje z cicha w kacie

Kuchnia jest na prawde miejscem niesamowitym. Jest sercem domu, jego dusza,
w niejednej kuchni odbywaly sie najwieksze awantury i najwspanialsze
rozmowy. Miejsce do flirtow, zartow, lez i zadumy. Miejsce, gdzie robi sie
najwspanialsze potrawy i skad wychodza przypalone zakalce ;) Miejsce, gdzie
narzedzia moga sluzyc nie tylko do gotowania (np. walek, noz, scierka)...
;) Ale ze tych jaj Ci nie szkoda? ;)))

> Krysia-dusicielka pol-etatowa

Tzw Boa? ;))))

Kasia (nie boa i bez noza ;))