kapusta z porem

1. Data: 2001-11-12 11:42:37

Temat: kapusta z porem
Od: "Danka" <d...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

chciałam zrobić sałatkę z kapusty i pora ale zapomniałam co tam jeszcze sie
dawało chyba śmietanę lub jogurt naturalny ale mniejsza o to..

nakroiłam już sporo kapusty i pora, przeszła mi ochota ma tą sałatkę i
postanowiłam zakisić tą kapustę z porą
jak myślicie wyjdzie coś z tego??
albo mam to wszystko wyrzucić?

pozdrawiam
Danka

1. Data: 2001-11-12 13:13:51

Temat: Re: kapusta z porem
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

udus
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-12 18:27:14

Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> udus
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Krysiu, a skad takie mordercze zapedy? Zaczynam sie bac. Niedawno Magda
podawala instrukcje na podcinanie gardla nozem, teraz ty o duszeniu... ;)
Kasia

1. Data: 2001-11-12 19:47:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Krysiu, a skad takie mordercze zapedy? Zaczynam sie bac. Niedawno Magda
>podawala instrukcje na podcinanie gardla nozem, teraz ty o duszeniu... ;)
>Kasia

ja jeszcze o przecinaniu jaj na pol na Wielkanoc pisalam -
stanowczym gestem przerznac na pol stalo napisane...

kuchnia w ogole jesttaka wiecej mordercza...az sie dziwie, ze
koperek nie oplakuje z cicha w kacie
Krysia-dusicielka pol-etatowa, par excellence niemniej
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-13 05:46:43

Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> ja jeszcze o przecinaniu jaj na pol na Wielkanoc pisalam -
> stanowczym gestem przerznac na pol stalo napisane...

I nie szkoda Ci jaj? ;)
A tak przy okazji jaj... moja starsza siostra w okresie Wielkanocy zawsze
mowila cos o wydmuszkach... ;)

> kuchnia w ogole jesttaka wiecej mordercza...az sie dziwie, ze
> koperek nie oplakuje z cicha w kacie

Kuchnia jest na prawde miejscem niesamowitym. Jest sercem domu, jego dusza,
w niejednej kuchni odbywaly sie najwieksze awantury i najwspanialsze
rozmowy. Miejsce do flirtow, zartow, lez i zadumy. Miejsce, gdzie robi sie
najwspanialsze potrawy i skad wychodza przypalone zakalce ;) Miejsce, gdzie
narzedzia moga sluzyc nie tylko do gotowania (np. walek, noz, scierka)...
;) Ale ze tych jaj Ci nie szkoda? ;)))

> Krysia-dusicielka pol-etatowa

Tzw Boa? ;))))

Kasia (nie boa i bez noza ;))

1. Data: 2001-11-13 08:11:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A tak przy okazji jaj... moja starsza siostra w okresie Wielkanocy zawsze
>mowila cos o wydmuszkach... ;)

to jeszcze gorsze

> [...]
>narzedzia moga sluzyc nie tylko do gotowania (np. walek, noz, scierka)...

wlasciwie to MY powinnismy wszyscy miec nasze komputeru w kuchni
- wczorajznow spalilam dwa garnki - jeden delikatnie - zkapucha,
drugi powaznie z jablkami..pachna ogniskiem, bo to z wierzchu
dalo sie wrzucic do drugiegoi gara, obsypalam cynamonem, dodalam
rodzynki i czekalam co powie rodzina, maz pozarl z duszonymi
sliwkami i okiem nie mrugla, Kasia mowila, ze jablka smakuja
jakmydlo i nawet jej to mydlo odpowiada....

>Tzw Boa? ;))))

moze byc Boa. z cygarem
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-14 02:18:40

Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> wlasciwie to MY powinnismy wszyscy miec nasze komputeru w kuchni

Sprawdzilam juz. Nie polecam. Gorzej wplywa na linie ;)

> - wczorajznow spalilam dwa garnki - jeden delikatnie - zkapucha,
> drugi powaznie z jablkami..

I myslisz, ze komputer by zaradzil spalonym garnkom? ;-P

> [...]
> sliwkami i okiem nie mrugla, Kasia mowila, ze jablka smakuja
> jakmydlo i nawet jej to mydlo odpowiada....

Hihihi, moj maz tez z takiego samego gatunku, je i nie narzeka, powiedzial
mi kiedys, ze gdyby mial sie ze mna ozenic dla samego gotowania, to na pewno
bysmy nie byli razem (ale komplement, no nie? ;)) Choc ostatnio chwali
mnie, mowi, ze jest zdecydowana poprawa :) Ja tez tak mysle :))

> moze byc Boa. z cygarem

Gdzies przegapilam o co z tym cygarem chodzi. Po aferze z Monica mam nieco
dziwne skojarzenia ;)
Kasia - niepalaca

1. Data: 2001-11-14 07:29:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>I myslisz, ze komputer by zaradzil spalonym garnkom? ;-P

Naturalnie! Komputer by powiedzial mojemu nosowi, nos mozgowi,
mozg by sie podrapal w glowe i zastanowil co z tym fantem zrobic
a w tzwmiedzyczasie ja bym tylko z krzeselka skoczyla do gara -
baba dziala, nozey i mozgi musza najpierw pomyslec...

>Gdzies przegapilam o co z tym cygarem chodzi. Po aferze z Monica mam nieco
>dziwne skojarzenia ;)
>Kasia - niepalaca

cygaro byla czesci wizji...tylko nie pamietam czyjej (bo wyszlona
to, ze jestem Ojciec Chrzestny - tez nie pamietam DLACZEGO!!, i
ze mnie trzeba wirtualnie calowac w reke...

cygaro zostalo, bo sie pochwalilam, ze kiedys palilam
cygaro..jaka aferza Monika? Co ona przeskrobala?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-14 22:07:56

Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> Naturalnie! Komputer by powiedzial mojemu nosowi,

No prosze, jak to technika rozleniwia ludzi ;))

> cygaro zostalo, bo sie pochwalilam, ze kiedys palilam
> cygaro..jaka aferza Monika? Co ona przeskrobala?

A byla taka Monica, ktora pizze swego czasu przynosila (i nie tylko) dla
naszego bylego prezydenta... Ona miala taki bardzo nietypowy sposob
uzywania cygar..... ;)
Kasia

1. Data: 2001-11-15 10:41:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A byla taka Monica, ktora pizze swego czasu przynosila (i nie tylko) dla
>naszego bylego prezydenta... Ona miala taki bardzo nietypowy sposob
>uzywania cygar..... ;)
>Kasia

aaa, TAAAA
Krysia