Re: katolicyzm a prezerwatywy

Data: 2003-06-04 10:39:52
Temat: Re: katolicyzm a prezerwatywy
Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl>

> to ty sie zastanow o czym piszesz -- twoja madrosc chyba ci
> pozwala na odroznienie dwoch pojec:
> - nie zacheca
> - zabrania

Niech tu sie w koncu wypowie jakis katolik!!!!
Do irytacji mnie doprowadza, to ze JA prorok realnego boga musze nauczac
WAS katolikow o WASZEJ wlasnej religii!
To jest jakis absurd!

Wasz papa z Roma przybyl do Polski juz pare razy osobiscie i wy nadal nie
wiecie czy wam jest dozwolone uzywac prezerwatywy?!
Nie wiecie czy jest to dla was grzech?!

To czy wy w ogole go sluchacie i czytacie czy tylko patrzycie jak w obrazek
i bijecie brawo w ciemno?

Poczytajcie wreszcie pisma waszych prorokow i przywodcow, bo ja nie jestem
wybrany przez boga aby nauczac was - katolikow. Wasza religie uwazam za
chora i wynaturzona i nie chce z katolicyzmem miec nic wspolnego.

Oto co nauczaja WASI -katoliccy nauczyciele i przywodcy:
"Stąd wielkim skandalem było opublikowanie w 1968 r. encykliki „Humanae
vitae”, gdzie papież Paweł VI wykładał, dlaczego Kościół nie zgadza się na
aborcję, środki antykoncepcyjne, czy inne manipulacje wokół ludzkiego
życia."
http://www.mateusz.pl/pow/020624.htm

Katoliku!
Czy miales encyklike twojego Ojca Świętego chociaz w rece? Nie mowiac o jej
przeczytaniu?

Sam poszukaj źrodel informacji:
http://www.mateusz.pl/szukaj/index.asp
szukaj "prezerwatyw"

Przy okazji ja jako Mowca Boga oznajmiam calej ludzkosci ludzkosci, ze
popieram i ZALECAM uzywanie antykoncepcji i prezerwatyw, jako srodka
przeciw chorobom i niechcianej ciazy, czym drastycznie roznie sie od
Jahuszuah z Nazareth i jego nastepcow - papieży.

--
Albert Jacher lek., Mówca Boga, Swięty Prorok
www.albertanism.freezope.org news://alt.religion.albertanism