Re: kiążka kucharska

From: m...@p...onet.pl (Kot)
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: kiążka kucharska
Date: 11 Jun 2004 09:09:28 +0200

jeanne76 wrote:
> Mam nadzieję, że cosik mi polecicie. Dopiero zaczynam się wprawiać w sztuce
> kulinarnej i niewiele potrafię. Dlatego szukam takiej ksiązki kucharskiej
> która zawierałaby jakieś przepisy na w miarę proste i szybkie w
> przygotowaniu dania.

Polecam "gotowe w 30 minut" wydawnictwa Reader's Digest. Bardzo ciekawe
przepisy, metody orientacji w kuchni, zeby gotowac sprawnie i
efektywnie, nawet metody szybkiego i efektownego ozdabiania potraw.

Ksiazka zawiera dzialy: przekaski i przystawki; salatki; ryby i owoce
morza; wolowina, baranina i wieprzowina; drob i dziczyzna; makarony, ryz
i kasze; dania glowne z warzyw; smakowite dodatki; desery, ciasta i
ciasteczka.

Uzywam tej ksiazki gdy zapraszam gosci, lub kiedy zwyczajnie nie mam
czasu na gotowanie, przepisow jest duzo, proste i naprawde smakowite (a
co najlepsze sprawiaja wrazenie superwyszukanych - goscie daja sie
nabrac ;)).

Mozna ja kupic albo przez internet: www.digest.com.pl albo bezposrednio
w salonie firmowym: W-wa, ul. Łucka 2/4/6

Od razu mowie, ze nie jestem pracownikiem tej firmy i nie znam nikogo,
kto tam pracuje ;) Po prostu jestem bardzo zadowolona z tej ksiazki.

Kot bogatszy o "Chleb i... viennoiseries", jak przetlumaczyc to
viennoiseries? Po prostu pieczywo? No w kazdym razie olsniona jestem,
cudnosci w tej ksiazce... Po wyprobowaniu przepisy bede wrzucac.

--
Kot
m...@p...onet.pl