Re: kieszonkowe Waszych pociech?

Data: 2007-03-07 23:14:42
Temat: Re: kieszonkowe Waszych pociech?
Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm>

W wiadomości:esmedt$l2c$...@n...ipartners.pl,
Basia Z. <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Lia" :

> Wiem, ale nie o to chodzi.
> Chcę im umożliwić "zapracowanie" na coś dodatkowego na czym im zależy.

I dlatego płacisz za coś co IMHO powinno być takim samym obowiązkiem Twoich
synów jak Twoim?
Zaraz dojdziemy do "Ballady o Januszku" ;-(

> Pisałam wyraźnie, że mają swój zakres obowiązków (w który również
> wchodzi np. mycie drzwi ale w swoim pokoju), te za które chcę
> zapłacić są "nadprogramowe".

W swoim i tak nie sprzątają - z tego co pisałaś wcześniej - chyba, że zaszła
zmiana jakaś.

> Spotkałam się z tym, kolega opowiadał, ze ojciec mu płacił np. za
> mycie samochodu.

Mi osobisty ojciec płacił. Ale samochód był ojca a nie wspólny. Płacił tyle
co zapłaciłby na myjni, ale chciał mnie nauczyć uczciwego zarabiania kasy.
Jak potrzebował pracownika do pracy przez pół wakacji - w miare
wykwalifikowanego, to wstawałam o 7 rano (ci, co mnie znają wiedzą jaki to
dla mnie był koszmar) i pracowałam. Za pracę zapłacił a potem jeszcze w
nagrodę zabrał na superwakacje, ale o nich nie wpominał wcześniej - taka
ekstra nagroda niespodziewana.
Ale przenigdy w życiu nie miałąm płacone za mycie naczyń, sprzątanie pokoju
czy kuchni - żyłam w rodzinie 3 osobowej, rodzice pracowali w rostomajtych
godzinach i sprzątali wszyscy.

pozdrawiam Tatiana
--
Miłość - wieczna wiosna kobiety i wieczna jesień mężczyzny
/Helen Rowland/