kiszenie a kwaszenie

21. Data: 2011-07-30 20:54:15

Temat: Re: kiszenie a kwaszenie
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:j11b16$qn7$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał

> Pan Miodek jest autorytetem w dziedzinie języka a nie przetwórstwa
> warzyw.

Tu się zgadzam. Ale...

> Różnice między kiszoną a kwaszoną są omówione np. tu:
> http://gramzdrowia.pl/jedzenie/diety/kapusta-kiszona
-czy-kwaszona.html

A kto to omawia, że się "kurjozalnie" zapytam?
Bo się ten "uczony" znawca kwaszenia/kiszenia nie podpisał.

22. Data: 2011-07-30 21:07:41

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał

> Tu się zgadzam. Ale...

-czy-kwaszona.html

> A kto to omawia, że się "kurjozalnie" zapytam?
> Bo się ten "uczony" znawca kwaszenia/kiszenia nie podpisał.

Fakt. Ale z takimi informacjami spotkałem się już wczesniej z innych
źródeł. Teraz szukałem jakiegoś opisu zagadnienia żeby tu zapodać i
akurat tę stronę gógiel wyrzucił jako pierwszą.

23. Data: 2011-07-31 16:19:28

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bbjk" <b...@q...pl> wrote in message
> Odpowie autorytet:
> Prof. Jan Miodek: Część Polski kisi, część Polski kwasi, część mówi o
> ogórkach kiszonych, część o ogórkach kwaszonych. To tak, jak cała Polska
> mówi, że na dworze jest np. pięknie, a Małopolanie mówią tradycyjnie na
> polu.

co to znaczy "cala Polska"- czyZby Malopolska nie byla Polska?? ;)
I.

24. Data: 2011-07-31 16:20:40

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jadryś" <a...@o...pl> wrote in message

> A ja mam nadzieję że się nie mylisz.

A Ty to juz jestes z tym nudny,

i.

25. Data: 2011-07-31 16:22:17

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bbjk" <b...@q...pl> wrote in message

> Będę znów tu zaglądać :)

ja tez !!! yay!!!

i.

26. Data: 2011-07-31 16:40:32

Od: Bożena <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(K)a" <> wrote in message news:j13vq4$otg$3@inews.gazeta.pl...
| "Bbjk" <> wrote in message

| ja tez !!! yay!!!
|
| i.

Ja zaglądam co jakiś czas, ale w sumie pustki są - KF mam wypchany po
brzegi, więc ciągle wygląda, że właściwie nikt nic nie pisze ;)
Nie chce czarnowidzić, ale chyba... To se ne vrati, pane Havranek... to se
ne vrati... niestety...

Bożena.

27. Data: 2011-07-31 16:44:04

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bożena" <n...@g...com> wrote in message

> [...]
> brzegi, więc ciągle wygląda, że właściwie nikt nic nie pisze ;)
> Nie chce czarnowidzić, ale chyba... To se ne vrati, pane Havranek... to se

zanim nastala era IxelkoPanslavistowa grupa istaniala, i dobrze sie miala.
Ludzie po prostu przestali tu pisac i zagladac. Mysle, ze to sie zmieni. I
grupa zacznie funkcjonowac normalnie.

i.

Odp: Re: Hold pamieci
diodowe żarówki
Odp: Re: "Rozwarstwianie się" gęstych sosów/gulaszów
Odp: Re: Hold pamieci
Odp: Re: Hold pamieci