klaps wychowawczy

151. Data: 2009-12-14 19:11:46

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 20:10:57 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Usenet.... buahaha

> Odpowiedzi nie ma, bo tyleście naprodukowali, że by się teraz przez to
> przedrzeć czasu trzeba.
> U nas ostatnio na topie z kar jest naruszenie cielesności w postaci
> kilkunastu-kilkudziesięciu całusków. Młody nie cierpi tego, a jak się go
> jeszcze lekko unieruchomi, to straszna jest to dla niego kara. Starą można
> za to już lać do woli, sama się obroni.
>
> Qra

Ale kary, kary proszę. Konkretnie i bez żarcików i rozmydlania.
--

Ikselka.

152. Data: 2009-12-14 19:29:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Póki co - zakończyłam proces wychowawczy z wielkim sukcesem.
> W przeciwieństwie do Ciebie tutaj - próbuj dalej. Czekam na skuteczną i
> racjonalną karę. :->

Ciekawe, że póki co, mojej córce w chwilach jej niesubordynacji,
wystarczy liczyć do dziesięciu. I to nawet nie groźnym tonem, a bardziej
żartobliwym.

Ewa

153. Data: 2009-12-14 19:54:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ale kary, kary proszę. Konkretnie i bez żarcików i rozmydlania.

Ale ja serio. Młody musi być w ruchu, jak rekin, nie przemieszcza się -
usycha. Więc unieruchomienie go ("masz siedzieć") jest dla niego znakomitą
karą. Podobnie buziaki. Nawet jak sam daje komuś, to się potem wyciera
rękawem. Połączenie tych dwóch elementów daje, jak się okazało, skutek
znakomity. Szlabany na TV były i minęły. Klapsa też parę razy dostał (teraz
za szybko ucieka z miejsca zbrodni, więc zarzuciłam metodę). Zadowolona?

Qra, a Starą naprawdę strach lać... jeszcze odda...

154. Data: 2009-12-14 19:59:30

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> [...]
> za szybko ucieka z miejsca zbrodni, więc zarzuciłam metodę). Zadowolona?
>
> Qra, a Starą naprawdę strach lać... jeszcze odda...

Znam takie awanturnice - ostatnia uciekla z moim dzieckiem. Młody musi mieć
te odruchy obronne przed kobietami po mnie. Juz przeczuwa co go czeka w
niedalekiej przyszłości - dominacja babska w przedszkolu, szkole, w
urzędach, sklepach, z jednym, wyjątkiem - w łóżku...

155. Data: 2009-12-14 20:00:59

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Gru, 20:41, Sender <m...@k...pl> wrote:
> Przykro mi z powodu Twojej traumy z dzieciństwa Haniu, poważnie -
> przykro mi i choć to nie była moje wina, to nie ma sprawy, możesz mi
> śmiało przywalić, nie takie razy już tu dostawałem ;-)

Nie po to tu jestem, zeby sie z Toba kopac.
Noo, juz nie bede.

> U mnie ojciec potrafił mieć naprawdę ciężką rękę, nie powiem, jednak za
> wszystko jestem mu wdzięczny. Nawet za wpierdol, który dostałem, bo
> widocznie uczciwie sobie na niego zapracowałem.
> Zresztą chłopcy chyba inaczej odbierają takie kary fizyczne, oczywiście
> nie uszkadzające trwale i nie łamiące kości. Chyba jest to dla chłopaków
> najpraktyczniejsza forma kary, jak w tym kawale, w którym Jasiu wracając
> ze świadectwem ze szkoły myśli szczęśliwy, jeszcze tylko wpierdziel i
> nareszcie wakacje.

Nie umiem sie wypowiedziec na ten temat.
Mam dwie corki :)

Caly czas jednak pozostaje przeciwniczka kar fizycznych.

> Co do odbioru takich kar przez dziewczyny to chyba ciężko mi się
> wypowiedzieć. Nie sądzę abym miał kiedykolwiek odwagę uderzyć córkę, a
> nawet sama próba wyobrażenia sobie tego wydaje mi się trochę chora.

Widzisz, wobec mnie nie stosowano przemocy fizycznej.
Jednak rozne formy szantazu emocjonalnego bywaja, jak
sam powiedziales, rownie bolesne i trudne do zapomnienia.

> Dlatego w jakimś tam stopniu rozumiem Twój punkt widzenia, choć mój
> wcale nie musi być przy tym błędny.

Jasne.
Pamietam, ze ludzie sa rozni.
Jednak zdecydowanie bede obstawac za unikaniem
kar fizycznych, a takze klapsow.

156. Data: 2009-12-14 20:03:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Qra, a Starą naprawdę strach lać... jeszcze odda...

A np. kieszonkowego nie wstrzymujesz?

Ewa

157. Data: 2009-12-14 20:24:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> A np. kieszonkowego nie wstrzymujesz?

Dostaje z niezależnego ode mnie źródła w postaci przelewu na konto. Pinu do
jej karty nie znam. Nosz qrna nie da się wstrzymać, a przecież jej nie
zabiorę pod bankomatem. Jeszcze by mnie policja pogoniła.

Qra

158. Data: 2009-12-14 20:37:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 20:54:47 +0100, Qrczak napisał(a):

> Więc unieruchomienie go ("masz siedzieć") jest dla niego znakomitą
> karą.

Aha: czyli ograniczenie prawa do ruchu i rozwoju fizycznego według potrzeb
wiekowych.

> Podobnie buziaki. Nawet jak sam daje komuś, to się potem wyciera
> rękawem.

Czyli co - warunkujecie w nim nieprawidłowe odruchy na dorosłą seksualną
przyszłość...

Dwa lata w zawieszeniu.
--

Ikselka.

159. Data: 2009-12-14 20:40:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 21:24:36 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dostaje z niezależnego ode mnie źródła w postaci przelewu na konto.

Brak kontroli nad wpływami i wydatkami dziecka. Brak łączności z dzieckiem
- matka nie wie, skąd się pieniądze biorą oraz co dziecko robi z
pieniędzmi.
--

Ikselka.

160. Data: 2009-12-14 20:41:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Czyli co - warunkujecie w nim nieprawidłowe odruchy na dorosłą
> seksualną przyszłość...

Raczej zapobieganie wrzodom żołądka, chorobom przyzębia, próchnicy i
mononukleozie, nie wspominając o całej masie innych wirusów i bakterii.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman